SREćKO RUNDIĆ
sto posto prirodna kosa

Veliki pothvat popularnog frizera: Jelena Rozga i Franka Batelić u kampanji prvog hrvatskog brenda ekstenzija

Božanstven volumen, sjaj, prirodan i njegovan izgled, sve su to karakteristike koje savršeno opisuju vrhunske stručnjake iz salona Franić, na čelu sa Zvonimirom Franićem, predvodnikom trendova kada je u pitanju kosa, koji je svoju ideju o vlastitim ekstenzijama, pretvorio ni više ni manje – nego u stvarnost.

Božanstven volumen, sjaj, prirodan i njegovan izgled, sve su to karakteristike koje savršeno opisuju vrhunske stručnjake iz salona Franić, na čelu sa Zvonimirom Franićem, predvodnikom trendova kada je u pitanju kosa, koji je svoju ideju o vlastitim ekstenzijama, pretvorio ni više ni manje – nego u stvarnost.

Često čujemo izjave poput „manje je više“, ali to ne dolazi u obzir kada je kosa u pitanju. Želja svake pripadnice nježnijeg spola je prekrasna i bujna kosa. Upravo tada je i samopouzdanje veće, a kosa iz snova pridonosi i osjećaju moći, neodoljivosti i ženstvenosti.

Čitajte i: Zagrebačka glumica Katarina Madirazza napravila drastičnu promjenu: ‘Nije bilo jednostavno‘

Ideja o pokretanju vlastitog brenda Hair by Franić, došla je jer su ekstenzije ionako u velikom fokusu i bitan su dio poslovanja salona Franić, u koji rado odlaze i brojne poznate Hrvatice poput Jelene Rozge, Franke Batelić i mnogih drugih. Riječ je o prvom domaćem brendu ekstenzija u Hrvatskoj, čije su kvaliteta i izrada, doslovno opipljive.

image
Želja svake pripadnice nježnijeg spola je prekrasna i bujna kosa.
SREćKO RUNDIĆ

„Ponosan sam na svoj mali tim jer smo odvažno odlučili napraviti poslovni iskorak u ova poprilično izazovna vremena. Neizostavno svaki dan živim svoj posao i uvjerio sam se u nedostatak kvalitete kad je u pitanju ponuda ekstenzija na našem tržištu. Jako često radim s ekstenzijama jer su sve popularnije među klijenticama koje prate trendove, sve više ih koristimo i svakodnevno, izvan okvira frizure za posebnu priliku. Uz sve moje znanje o kosi, uložili smo mnogo truda kako bi plasirali vlastiti proizvod jer je imperativ bio da se Hair by Franić ekstenzije proizvode najnaprednijom tehnologijom, od 100% prirodne kose premium kvalitete. Moja vizija je bila ponuditi svim kolegama kvalitetu kroz brend iza kojeg stojim ja i u koji u potpunosti vjerujem“ – dodaje Zvonimir, vlasnik salona Franić i brenda Hair by Franić. Sastav ekstenzija je 100% prirodna kosa, kojoj je kutikula usmjerena u jednom smjeru kod svake pojedine vlasi pa su i samim time, najbolje moguće kvalitete.

image
Kosa iz snova pridonosi i osjećaju moći, neodoljivosti i ženstvenosti.
SREćKO RUNDIĆ

Čitajte i: Volumiziran rep s popularnim ‘scrunchijem‘: Jednostavno rješenje za sve žene s rijetkom kosom

Spojevi HBF ekstenzija te češljići kojima se apliciraju dovedeni su do apsolutnog savršenstva, tako da se svaki pramen ekstenzije može staviti čak i jako blizu razdjeljka, a da se pritom savršeno stapa s prirodnom kosom. Ono čemu je posvećena izuzetna pažnja je nijansiranje. HBF ekstenzije dolaze u čak 15 modernih i savršeno promišljenih tonova, koji će se lako stapati s prirodnom ili obojenom kosom svake klijentice. Također, postoji i nekoliko različitih dužina jer je važno da i klijentica koja ima kraću frizuru, može povećati volumen svoje kose i u nekoliko trenutaka – imati savršenu frizuru. HBF ekstenzije imaju potvrdu zdravstvene ispravnosti Nastavnog zavoda za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“.

image
Spojevi HBF ekstenzija te češljići kojima se apliciraju dovedeni su do apsolutnog savršenstva.
SREćKO RUNDIć

„Ekstenzije su često dio mog stylinga nastupa. Najlakši i najbrži oblik transformacije kose koji volim. Drago mi je da su baš one prvi proizvod koji je Zvonimir odlučio lansirati“ – priznaje pjevačica Franka Batelić, jedna od poznatih ambasadorica salona Franić.

image
HBF ekstenzije dolaze u čak 15 modernih i savršeno promišljenih tonova.
SREćKO RUNDIĆ

„Jako sam sretna i ponosna na mog Franića. Volim svoju kosu, no volim i kad uz pomoć njegovih ekstenzija dodam malo gustoće kako bi frizura izgledala još bolje. Preferiram ekstenzije na češljiće jer ni malo ne oštećuju moju kosu, a to mi je izuzetno važno“ – dodaje pjevačica i ambasadorica brenda, Jelena Rozga.

Čitajte i: Najluđe frizure europskih nogometaša: Dok neki obožavaju muške punđe, drugi vole klasiku s pomakom

Kako je Zvonimir veliki esteta, izuzetna važnost je dana i samom dizajnu pakiranja, a priznaje kako ništa ne bi bilo moguće bez sjajnog tima koji je okupio na ovom projektu.

Martina Budak, izvršna je direktorica i žena bez koje ovog danas ne bi bilo. Uspjela je sve moje zamisli pretočiti u jezik razumljiv proizvođaču i time dobiti točno ono što sam htio. To je inače jako teško jer sam u horoskopu dupli lav. Karlo Rusan potpisuje besprijekoran make up, a ujedno i nosi titulu kreativnog direktora brenda Hair by Franić. Sjajni Martin Posavec i Marko Švenda, zaslužni su za sve frizure iz kampanje, dok fotografije potpisuje Srećko Rundić“ – naglašava Zvonimir. Više informacija o brendu, možete potražiti na web shopu www.salonfranic.com. Samo korak vas dijeli od najljepše frizure u koju ćete se zaljubiti na prvi pogled.

Linker
22. studeni 2024 09:08