Iako je već zaradila milijune na svom kozmetičkom brendu, čini se da Kylie želi još. To su joj zamjerili i njezini obožavatelji nakon što je lansirala proizvod koji nam je u posljednjih godinu dana neophodan.
Kako smo zbog pandemije koronavirusa počeli pojačano prati i dezinficirati ruke, mnogi brendovi su ovu situaciji iskoristili kako bi na tržište izbacili svoj antiseptik i kroz njegovu prodaju povećali zaradu. Te ideje dosjetila se i Kylie Jenner, jedna od sestara klana Kardashian-Jenner koja je svojim kozmetičkim brendom već zgrnula hrpu milijuna.
Dezinficijens u spreju, upakiran u primamljivu ružičastu bočicu dodala je svojoj kolekciji Kylie Skin za njegu kože. Međutim, za razliku od mnogih drugih proizvoda njezinog brenda, sredstvo za dezinfekciju ruku - koje sadrži 80 posto alkohola i navodno sprječava isušivanje - rasprodat će se u roku od nekoliko sati od lansiranja.
Neki je kude, neki hvale
Mnogi su na društvenim mrežama optužili 23-godišnju Kylie da je profitirala od pandemije. Naime, zamjerili su joj što njezin dezinficijens košta sedam dolara, dok su mnoge druge alternative znatno jeftinije.
"Kylie je napravila sredstvo za dezinfekciju ruku jer? Očito želi zaraditi na pandemiji", napisao j jedan razočarani fan mlade milijunašice, dok je drugi komentirao: "Kylie je izbacila dezinficijens kao da je to nešto posebno". No, kao i svaki put, bilo je stotina komentara ljudi koji su pohvalili njezin potez i opisali Kylie Skin dezinficijens kao "najljepše sredstvo za dezinfekciju ruku ikad" i da ga jedva čekaju kupiti.
Neosjetljiva na tragediju?
Ovo nije prvi put da je Kylie uključila svoje ime u borbu protiv koronavirusa. Naime, u travnju prošle godine donirala je milijun dolara zdravstvenim radnicima u Los Angelesu. Bez obzira na to, još uvijek je kritiziraju da je "potpuno gluha" na tuđu tragediju i da se razmeće bogatstvom dok drugi gladuju i umiru od covida-19.
Ljutite reakcije fanova na društvenim mrežama uslijedile su nakon što je Kylie objavila da sa svojom obitelji uživa u ekstravagantnom zimskom odmoru u Aspenu. Jedan od komentara bio je: "Baš je lijepo razmetati se novcem usred globalne pandemije, kada većina ljudi mjesecima nije radila", napisao je jedan korisnik na Instagramu.
Kylie je 2015. pokrenula svoj brend Kylie Cosmetics, a 2019. ga je ojačala preparativnom kozmetikom pod pod-brendom Kylie Skin. Iako je kozmetikom zgrnula milijune, Forbes ju je maknuo s liste milijardera, jer tvrde da je godinama preuveličavala uspjeh i plasirala lažne rezultate poslovanja svoje kozmetičke kuće.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....