Virtualno zaštitno lice, po mnogo čemu sliči na ona isfotošopirana do te mjere da izgledaju kao crteži - jesu li današnji modeli sami sebi iskopali rupu i beauty i modnim kućama dali ideju da ih zamijene?
Candy ima savršene crte lica, smeđu kosu i - ružičaste oči. No, novo zaštitno lice Pradina istoimenog parfema nema leće, to je njena prirodna boja očiju stvorena - baš kao i cijela Candy - na zaslonu kompjutora. Prvi put jedan kozmetički proizvod ima virtualnu muzu, inspiriranu svijetom koji se rađa na Tik Toku (društvenoj mreži na kojoj se komunicira videoobjavama i na kojoj svatko može stvoriti vlastitu stvarnost).
Parfem koji reklamira ovo izmišljeno lice na tržište je stavljen 2011. a opisan je kao jedinstveni, slatkasti, orijentalni parfem. Uvod mirisne kompozicije iznenađuju neobično zavodljivim mošusom. Slijedi najzanimljiviji sastojak - benzoin, odnosno slatkasta smola čiji miris blago podsjeća na vaniliju. Slasna baza s notama karamele, koju dugo ostaje na koži. Parfem je namijenjen mlađim ženama.
Ima li razlike?
Ne treba se čuditi, zapravo nema razlike između toga što Prada nudi nestvaran model za mladenački miris (i izmišljeni uzor potencijalnim mladim potrošačicama) i stvarnih osoba izmijenjenih u Fotoshopu. Primjerice, Kylie Jenner u kampanji za nove proizvode - komplet za mat usne, rumenilo i highlighter za lice - djeluje jednako stvarno kao njena izmišljena prijateljica Candy.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....