Američka zvijezda koja je odnedavno i službeno razvedena hvali i podržava kozmetičku liniju svoje prijateljice Gwen Stefani koju smatra - ikonom ljepote.
Kako je izražajni crveni ruž njezin zaštitni znak, samo smo čekali da pop zvijezda Gwen Stefani lansira svoju kolekciju ruževa. I sada se to i dogodilo nakon četiri godine pripremanja i rada na brendu. NO, Gwen kaže da njezin brend naziva GXVE nije još jedan celebrity brend, već je stvoren iz njezine velike ljubavi prema make-upu.
Linija se sastoji od dugotrajnih ruževa satenskog završetka, a osim njih Stefani je u kolekciju uključila i vodootpornu gel olovku za oči kojim možete napraviti njezin klasični mačkasti look u crnoj ili pak metalik plavoj boji. Tu je i paleta sjenila s četiri nijanse - mat neutralne, bogate zlatne bronce, ružičastog zlata te mat zadimljeno sive.
Ali ni to nije sve jer Gwen zna koliko je važno pripremiti lice na šminku pa je dodala i ulje za lice koje se može koristiti kao primer. Za lijepe obrve osmislila je olovku u šest nijansi koja na drugom kraju ima i kistić za oblikovanje.
Glazbenici je među prvima podršku iskazala reality zvijezda Kim Kardashian, kojoj su protekli mjeseci bili iznimno stresni i turbulentni, jer je njezin bivši suprug Kanye West učinio sve da joj zagorča posljednje tjedne i dane koje su nakon lanjske rastave službeno proveli u braku.
Ovih je dana na društvenim mrežama podijelila objavu svoje dobre prijateljice Allison Stratter, brend menažderice koja vodi strategiju lansiranja brenda GXVE.
Čitajte i: ‘Code red‘: Donosimo savjete kako odabrati savršenu nijansu crvenog ruža
"Znam koliko ste se naradile i jedva čekam da isprobam GXVE", napisala je Kim Kardashian, a Gwen Stefani joj je zahvalila porukom bez riječi s mnoštovom emojija.
"Kozmetika je ženama važnija od muzike. Naglašene boje, formula čistoće i visoko pigmentirani makeup. Klasici na višoj razini performansi za mene, tebe, vas i sve vaše", napisala je Gwen Stefani i dodala da se kozmetika s njezinim potpisom nakon četiri godine razvoja linije napokon može nabaviti on-line u prodajnom sustavu Sephore, dok u trgovine stiže 10. ožujka.
Za službeno predstavljanje odabrala je talijanski restoran Mama Cozza‘s u svom rodnom gradu Anaheimu, a taj izbor je za pjevačicu emotivno vrlo važan, jer su njezini roditelji u tom restoraranu dogovorili prvi spoj i započeli svoju vezu.
"Svaki tretnutak i sve što sam dosad u životu radila vodio je prema ovome. Ovdje je sve počelo i zato ovdje okrećem novu stranicu", izjavila je pjevačica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....