Francuska glumica utjelovila je legendarnu Coco Chanel u reklamnom filmu povodom velike obljetnice tog modnog i kozmetičkog diva
Najlegendarniji i ‘najfrancuskiji’ miris svih vremena, Chanelova ‘petica’, 2021. će proslaviti 100. rođendan - a u drugo stoljeće njegova postojanja uvest će ga punokrvna francuska glumica Marion Cotillard. Inauguracija nove ambasadorice Chanela No5 popraćena je reklamnim filmom, u kojem je 45-godišnja oskarovka odjevena u slavnu zlatnu haljinu - reinterpretaciju modela Coco Chanel iz 1937.
U toj glamuroznoj haljini Marion pleše po Mjesecu, jer redatelj spota Johan Renck (režirao je i TV seriju ‘Černobil’) s tim fantazmagoričnim iskustvom uspoređuje uživanje u parfemu.
Mirisni noviteti koji stižu u studenome pružaju sličan doživljaj. Tom Ford predstavlja još intenzivniju verziju - parfum - svoje poznate crne orhideje (Black Orchid), koja je nenadmašna u orijentalnoj chypre kategoriji.
Na naše tržište stigao je brend Hermetica sa svojih 17 kreacija koje pripadaju skupini eko-mirisa, jer sadrže sintetske molekule - proizvedene umjesto prirodnih sirovina kojima prijeti nestajanje.
Serum mladosti
Kako se u zrelim godinama mijenja hormonski status, tako ženska koža gubi elastičnost te u njezi zahtijeva sofisticirane anti-aging formule - kakvu sadrži Bionike Defence My Age (285 kn). Zahvaljujući patentiranoj kombinaciji Skin Resiliency Complex i arganovu ekstraktu ovaj serum vraća koži podatnost i elastičnost, uz uvjet da se koristi ujutro i navečer.
Vatromet boja
Tko zna hoćemo li ovu Staru godinu ispratiti vatrometom - osim ako si ne priuštimo vatromet boja na licu iz nove kolekcije MAC Frosted Fireworks. Uz intenzivni pigment, sjenila za oči (187 kn) imaju metalik sjajnu teksturu koja će blistati u mraku novogodišnje noći.
Beskontaktni odabir mirisa
Novost koja stiže iz parfumerija Douglas zove se - mirisni paketić. Što god kupili iz njihova webshopa, stiže na odredište poprskano nekim novim parfemom čije je ime zabilježeno u paketu. Tako se naručitelj upoznaje s mirisnim novitetom, u kojem može uživati sve dok ne ishlapi - i to vrijeme iskoristiti za promišljanje o tome želi li ga u svojoj kolekciji ili ne.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....