HUSO/BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA
Germanska izvrsnost

Upoznajte njemačke beauty predvodnike čije proizvode s vrijednim formulama obožavaju i svjetske zvijezde

Osim njihovih pouzdanih automobila, svijet sve više cijeni njemačku luksuznu kozmetiku, a najveće zvijezde u tom sektoru su ‘doktorski’ brendovi, koji se temelje na znanstvenim otkrićima svojih osnivača.

Osim njihovih pouzdanih automobila, svijet sve više cijeni njemačku luksuznu kozmetiku, a najveće zvijezde u tom sektoru su ‘doktorski’ brendovi, koji se temelje na znanstvenim otkrićima svojih osnivača.

Njemačkoj se često govori kao ekonomskoj velesili, počevši od automobilske i prehrambene industrije. No, brendovi “made in Germany” u mnogočemu su obilježili i razvoj industrije ljepote. Primjerice, legendarna Nivea postoji već 111 godina. Prije šest desetljeća Taft je predstavio prvi lak za kosu na svijetu, a prirodna kozmetika Dr. Hauschka pojavila se 1967., kada gotovo nitko nije imao pojma o organskoj i holističkoj njezi...

U ovom mileniju među najzapaženijim su njemačkim “beauty” pothvatima Essence i Catrice, sestrinski brendovi dekorativne kozmetike lansirani početkom 2000-ih.

image

Dr. Hauschka je pionir organske kozmetike, Essence i Catrice su primjeri kvalitetnog, a ne preskupog make-upa, a Nivea, koja postoji 111 godina, upravo je lansirala Q10 Power noćni serum protiv bora. Nivea je Beiersdorfov brend, baš kao i Eucerin sa svojim novim Hyaluron Filler serumom.

DR. HAUSCHKA, NIVEA, EUCERIN, ESSENCE, CATRICE

Njihova filozofija da dobar make-up ne mora biti skup, već što dostupniji, zabavniji i praktičniji, priskrbila im je milijunsku sljedbu.

Sve više obogaćuju svoje kolekcije i “preparativom” poput maski i seruma, što se također pokazalo kao pun pogodak. S druge strane, ojačao je trend luksuzne njege koja gradi svoju priču na tipično germanskim načelima: beskompromisnoj kvaliteti i visokoj učinkovitosti sa znanstvenim pokrićem. Otkako se uslijed pandemije povećala potražnja za kozmetikom u čijem je fokusu zdravlje, sve su popularniji “doktorski” brendovi, kakvih je u Njemačkoj napretek.

Čitajte i: Kako razlikovati suhu od dehidrirane kože? Stali smo na kraj ovoj vječnoj dilemi

image

Dr. Barbara Sturm.

DARREN GERRISH WIREIMAGE

Kultna krema

Zvijezda najvećeg kalibra među njima je dr. Barbara Sturm (48) s istoimenom “molekularnom” kozmetikom, koja sadrži prirodne sastojke u high-tech izdanju. Karijeru je započela u sportskoj medicini, sudjelujući u istraživanjima raznih metoda liječenja upala i ozljeda. Kako se tu primjenjuju tretmani vlastitom krvnom plazmom u regeneraciji tkiva, Barbara je dobila ideju da injekcije s ekstraktom krvne plazme koristi za pomlađivanje lica.

Tako je dr. Sturm osmislila kultnu kremu na bazi krvne plazme MC1, koja se izrađuje za svakoga ponaosob. Time je izazvala pravi bum početkom 2000-ih, a kasnije je kreirala i čuvenu liniju s ekstraktima tušta i kapice - biljaka koje su, kaže, izvori mladosti jer u stanicama aktiviraju telomerazu - takozvani “enzim besmrtnosti”. Doktorica iz Düsseldorfa, koju zovu “šaptačica koži”, utemeljila je lanac centara ljepote koji seže do Londona i Los Angelesa.

Njezine anti-age tehnike privukle su mnoštvo slavnih klijentica svih generacija, od glazbene dive Cher (75) do manekenke Hailey Bieber (25).

image

Profesor regenerativne medicine osmislio je kozmetiku koja potiče aktivnost matičnih stanica.

GETTY IMAGES

Omiljena kozmetika među zvijezdama

Augustinus Bader, tvorac istoimene luksuzne kozmetike koja je toliko omiljena u Hollywoodu da su glumice Courtney Cox (57) i Melanie Griffith (64) među ulagačima u njegovu tvrtku, dok je britanska dizajnerica Victoria Beckham (47) s Baderom lansirala zajedničku kolekciju. Taj 62-godišnji znanstvenik sa Sveučilišta u Leipzigu neobična je pojava na beauty sceni.

Cijenjeni je profesor regenerativne medicine koji je, proučavajući učinak matičnih stanica u obnavljanju tkiva, formulirao gel pomoću kojeg teške opekline mogu zacijeliti bez kirurškog presađivanja kože. Njegovi rezultati toliko su se dojmili francuskog financijaša Charlesa Rosiera da je nagovorio Badera da svoje spoznaje “prevede” u kozmetiku za široku uporabu.

Nakon lansiranja 2018. brend je gotovo preko noći postao senzacija, a danas je među vodećim predstavnicima trenda G-beauty. U tom engleskom izrazu G je skraćenica od “german”, što znači “njemački”, no može se sagledati i u širem germanskom kontekstu.

Čitajte i: Vodootporne maskare koje su položile test za dramatičan volumen: Donosimo pet najboljih proizvoda

image

U širem germanskom kontekstu, tu pripada i kreatorica luksuznog austrijskog spa koncepta, koja proizvodi kozmetiku na bazi ljekovitog bilja iz Alpa.

GETTY

Organska kozmetika s ljekovitim biljem

To više što se među vodeća G-beauty imena često ubraja i Austrijanka Susanne Kaufmann (50) koja je 2003. lansirala istoimenu kozmetičku liniju. Susanne isprva nije ni sanjala da će postati sinonim germanske izvrsnosti u globalnoj industriji ljepote, jer proizvodi su izvorno bili namijenjeni za tretmane u spa centru poznatog Hotela Post Bezau koji je već generacijama u vlasništvu obitelji Kaufmann.

No, kozmetika je pobudila toliko zanimanje da je danas dostupna diljem svijeta, a pritom je Susanne proširila svoj spa koncept i u druge luksuzne europske hotele. Organska kozmetika s ljekovitim biljem iz austrijskih Alpa proizvodi se prema najvišim standardima ekološke održivosti. Svaki proizvod ima posebnu priču, uključujući masažni roler za lice koji je dizajnirao Susannein brat, renomirani arhitekt Oskar Leo Kaufmann. Načinjen je od dragog kamena kojem se pripisuju ljekovita svojstva - crnog opsidijana iz Tirola, a na starinski način ručno ga izrađuju lokalni obrtnici.

23. prosinac 2024 16:18