Novo izdanje Glorije IN modne je stranice posvetilo klasici - crvenom ružu i točkicama. Osim toga, uživati možete i u našim prijedlozima za kratki izlet na otvorenom te receptima chefa Mikea Alixa, koji će oduševiti vaše nepce.
Da klasično nipošto ne znači predvidljivo (ili dosadno), potvrđuju nove kolekcije odjeće posute - točkicama. Evergreen među uzorcima krasi cipele, tenisice i sunčane naočale, dok se točkaste haljine - inače sinonim za profinjenost - kombiniraju s kontrastnim, robusnim cipelama. Ne postoji, naime, uzorak oko kojeg se dizajneri toliko trude da ga svake godine učine iznova zanimljivim: Prabal Gurung kombinira manje i veće točke pa mu kreacije izgledaju vrlo dinamično, posebno jer je riječ o širokim, lepršavim haljinama s volanima i voluminoznim rukavima, Pierpaolo Piccioli, kreativni direktor kuće Valentino, koristi tvid s printanim točkama, a Wes Gordon, glavni kreativac kuće Carolina Herrera, točkasti prozirni organdij.
U novom broju Glorije IN još nam je jedan klasik u fokusu - crveni ruž.
Nedavne dodjele nagrada Oscar pokazale su da su usne naglašene najženstvenijom bojom i dalje omiljeni odabir većini žena. To sugeriraju i nove linije make-upa čije su zvijezde - čak i u vremenu u kojem nam je lice prekriveno maskom - mat i sjajni crveni ruževi, ali i sjajila. U našem izlogu vjerujemo da ćete pronaći idealan za sebe.
Osim u modnim i kozmetičkim temama, nadamo se da ćete uživati i u našoj preporuci za dobar provod na svježem zraku: vodimo vas, naime, na izlet u otočke Virove gdje se plovi, hoda i trči, a uz ideje chefa Mike Alixa za ukusni proljetni ručak želimo vam još jedan dobar vikend.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....