Kći pop-dive Madonne ‘naslijedila’ je od majke sklonost atraktivnom načinu odijevanja, koji joj je donio brojne manekenske angažmane, a nedavno je postala i zaštitno lice proljetne kolekcije Marca Jacobsa.
Nakon siječanjske kampanje za kolekciju koju je britanska dizajnerica Stella McCartney kreirala za Adidas, Madonnina kći Lourdes Maria Ciccone Leon (24) nedavno je postala zaštitno lice i proljetne kampanje Marca Jacobsa. “Njen stil je razigran, atraktivan i vrlo individualistički, baš po mjeri mog brenda”, rekao je 57-godišnji američki dizajner kojeg s Lourdesinom obitelji veže dugogodišnja poslovna suradnja, ali i 13-godišnje prijateljstvo s pop-kraljicom Madonnom, koju je upoznao u vrijeme dok je bio kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton.
Lola, kako Lourdes zovu od milja, manekenski je debi imala prije dvije godine u proljetnoj kampanji kuće Miu Miu, a uslijedile su kampanje za kolekciju Jean-Paula Gaultiera za Supreme te kampanja za liniju sportske odjeće Parade x Juicy Couture. No, Lourdes ima iskustva i u dizajniranju odjeće.
Naime, kad je prije deset godina njena majka osnovala Material Girl, brend odjeće za tinejdžere (vodi ga američka pjevačica, glumica i influencerica Pia Mia, a dostupan je u trgovinama Macy’s), Lourdes je kao “glas generacije” aktivno sudjelovala u kreiranju kolekcija, razvijajući pritom vlastiti modni stil. A nakon manekenske karijere planira se posvetiti - dizajnerskoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....