Domaća dizajnerica prije dvije godine odvažila se na potpuni zaokret u životu i povratak korijenima, odnosno prvoj ljubavi u karijeri, pokrenula je vlastiti brend nakita za koji kaže da je namijenjen hrabrim ženama koje biraju biti sretne.
Trebalo je mnogo hrabrosti i odlučnosti da napravi iskorak u životu, napusti siguran posao te da Ines Ištvanović iz Čakovca postane ono što je oduvijek htjela - dizajnerica. Ova je Međimurka prije dvije godine odlučila završiti Tekstilno tehnološki fakultet u Zagrebu, koji je upisala još 2003. U međuvremenu je pokrenula svoju modnu marku, pronašla se u obradi drveta te na specifičan način proizvodi unikatan nakit.
"Sad kad se sjetim, dosta brzo se sve izdogađalo. Kada sam se 2018. ohrabrila i dala otkaz u firmi u kojoj sam radila 10 godina, iskreno, nisam znala što želim i što će se dogoditi. Vratila sam se na fakultet i završila ga. A najviše pamtim podršku koju sam u tom periodu dobivala od svih", ispričala je Ines za Gloria.hr kako je krenuo njezin put u pokretanje WOOD U, unikatnog nakita.
Nakon što je u Graditeljskoj školi u Čakovcu, završila smjer dizajna keramike, na TTF-u dobila titulu višeg modnog dizajnera, ona se ipak odlučila za obradu drveta, točnije šperploče te raznih letvica.
"Drvo sam upoznala kroz samostalno istraživanje, redizajniranje starih komada namještaja, kojim sam opremila kuću. Toplo je, lako se obrađuje, a najvažnije od svega - odličan je medij za boju. Super mi je tračna pila koju koristim jer me podsjeća na šivaću mašinu - trebaš biti precizan i čuvati prste", s osmjehom govori Ines.
Ovisi o tome što radi za jedan komad nakita treba joj oko 30 minuta do sat i pol. "Baza, odnosno moj koncept je geometrija, odnos između boja i oblika. Svaki dio izrađujem ručno, a sam proces nakon dizajna počinje piljenjem, pa puno brušenja, bojanje u više faza, tako da svaki komadić prođe više puta kroz moje ruke. Naravno na kraju slijedi spajanje", opisuje Ines koja nakit izrađuje u radionici.
U cijeloj avanturi, kaže, najviše muke zadavao joj je odabir imena brenda i izrada loga. "Bilo je tu čak i suza, prije nego je na prijedlog prijateljice iz jedne igre riječi nastao WOOD U, sa sloganom #colorYourself. Što u prijevodu zvuči 'Hoćeš li se obojati'", opisuje dizajnerica kako je nastalo ime brenda, koje ujedno opisuje i njezin koncept.
Kaže kako u svom životu boje povezuje s raspoloženjem, a to pokušava prenijeti i na nakit. "Pokušavam stvoriti tu malu savršenu kombinaciju boja i oblika koja te razveseli", kazala je.
Inspiraciju pronalazi u svemu, od nekih potpuno običnih, svakodnevnih stvari koje doživi u danu, često su to ljudi, razgovori s prijateljicom, djeca, a često su to boje same po sebi.
U njezinoj radionici nastaju naušnice, ogrlice, broševi, prstenje, koje vlasnicama garantiraju da će biti zamijećene.
"Nakit je upečatljiv, hrabar i dinamičan. Zato volim naglasiti da je namijenjen - ženama koje biraju radost, koje su ponekad preglasne i nije ih sram. Radost je nešto što biraš ako si hrabar, odvažan i ne želiš biti u komfor zoni", zaključila je dizajnerica.
Pročitajte i:
Holi Coast: 'Ne želimo se zatrpavati balama materijala, ulažemo u fine tkanine iz lokalnih dućana'
Splitski dizajneri cipela ne prepuštaju se očaju! 'Ne treba trčati kroz život, već ići dan po dan'
Neodoljivo: Domaća dizajnerica izrađuje odjeću od tkanina s ekološkim certifikatom
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....