Gucci press / Harmony Korine za Gucci
Retro jesen

Neobična muška kampanja: Gucci angažirao glazbenika koji više voli biti gol i njegovog papagaja

Modna kuća Gucci ne prestaje iznenađivati svojim kreativnim modnim kampanjama, najnoviju mušku kolekciju predstavila su tri američka glazbenika, koji su na prvi pogled nespojivi, ali su se savršeno uklopili u ambijent dekadentne večere.

Modna kuća Gucci ne prestaje iznenađivati svojim kreativnim modnim kampanjama, najnoviju mušku kolekciju predstavila su tri američka glazbenika, koji su na prvi pogled nespojivi, ali su se savršeno uklopili u ambijent dekadentne večere.

Talijanski modni div Gucci objavio je novu kampanju za mušku modu, uz tri zvučna imena iz svijeta glazbe, ipak je jedna - četvrta - zvijezda najveća među njima. Uz legendu rocka Iggyja Popa (73), koji je poznat i po tome što ne nosi košulje i majice, u raskošnom videu angažman su dobili i dva američka repera mlađe generacije A$AP Rocky (31) i Tyler, the Creator (29).

Živopisan trojac uživio se u uloge Guccijevih dekadentnih modela, uz zvukove hita "Supernature", plešu i presvlače se na raskošnom imanju.

Prava zvijezda kampanje

No, spomenuta četvrta zvijezda ovog filma u režiji filmskog redatelja Harmonyja Korinea, definitivno je kakadu Biggy Pop. Kako mu ime da naslutiti, riječ je o kućnom ljubimcu američkog glazbenika. Pernati prijatelj rock pjevača ima svoj Instagram račun na kojem se vidi kako oni provode dane, blagdane, veselja. Baš kao i vlasnik, Biggy voli glazbu, te se njih dvojica često zabavljaju u glasnim ritmovima koje gazda Iggy pusti.

Promotivan spot za Gucci s tri glazbenika i kakaduom snimljen je još u veljači, otkrili su iz te modne kuće. Kampanja je snimljena za novu kolekciju muških odijela, koja odišu retro duhom. Baš kao i promotivan spot, koji pokazuje trojicu glazbenika na dekadentnoj večeri na kojoj su jeli špagete.

Različiti, a opet slični

"Prikazana je određena vrsta zabave i ideja kako nečija opsesija izgledom može stvoriti neku vrstu zajedničkog temelja koji može postati određena vrsta bratstva. Bilo je lijepo vidjeti ovu trojicu muškaraca zajedno, naizgled različitih, ali vrlo sličnih", rekao je Guccijev kreativni direktor Alessandro Michele o kampanji.

Čitajte i:

Divan potez Guccija: Za novu kampanju prvi put u povijesti brend angažirao modela s Downovim sindromom

Gucci predstavlja novo lice mode: Odustaju od 'prvih redova' i podjela na klasične sezone

Aktivna odjeća s dozom glamura: Nova Guess kolekcija kao stvorena je za uzbudljivu jesen

Linker
06. studeni 2024 00:41