Zaštitno lice kampanje je slovenska manekenka Ana Colja koja će ove godine stari pred oltar.
Nova bridal kolekcija iza koje je stoji hrvatski modni brend ALDUK predstavljena je kroz vizuale kampanje "image" koja uvijek samo daje naslutiti što su to Ivan Alduk i njegov tim pripremili za ovu godinu.
"Nema potrebe sve kreativne adute u dizajnu novih modela vjenčanica otkrivati odmah. Image kampanja koju potpisuje moja draga i nagrađivana fotografkinja Jelena Balić nas uvijek vodi u neki drugi svijet, ona čini razliku naspram drugih", nadodao je Ivan.
Nova Alduk Bridal ‘24 kampanja, vizuali koji se izvrsno slažu s trenutnim modnim tokovima te unose svježinu na repetitivno domaće tržište, odiše high fashion estetikom kojoj svakako pridonosi i zaštitno lice - Slovenka Ana Colja, model u svojim četrdesetima. Ivana Šimunić je bila zadužena za beauty dio projekta s idejom - naglasiti ljepotu modela, ostaviti je svježom i posebnom.
"Ana je skriveni adute ove kampanje jer je doista posebna, autentična i prava žena koja će upravo ovu godinu stati pred oltar i ljubavi dati dodatni zalet. Njena energija iskusnog modela koji radi više od 22 godine je izvrsna nadopuna ovog projekta. Mislim da bolje zaštitno lice nismo mogli izabrati", rekao je Ivan, a nas je oduševilo što napokon u hrvatskoj modi vidimo korak naprijed. Ana doista svojom energijom "nosi" ovu kampanju.
Nova kolekcija Alduk vjenčanica je moderna, prati liniju tijela, poigrava se naborima i neočekivanim detaljima, a novost je kompletan izostanak čipke. Tkanine su luksuzne, pomalo klasične, ručno drapirane i čiste, glatke površine. Upravo to je dizajneru dalo prostora za poigravanje s volumenom, detaljima i postizanjem efektnih, senzualnih modela. Kolekcijski povezani, a opet svaki s posebnom idejom u svom dizajnu i kroju.
"U showroomu imamo točno 80 modela vjenčanica u ponudi, pa i kratkih modela i kombinezona koje ćemo uskoro predstaviti u pripadajućem lookbooku kako bi naše klijentice vidjele kako haljina izgleda, a ne ove vizuale gdje ne vidim pola haljine, stoga smo se u novoj kolekciji odlučili u potpunosti maknuti od klasične čipke. Modeli su izuzetno moderni, ženstveni i na probama koje su već krenule u našem showroomu dobivamo samo pozitivne reakcije", istaknuo je Ivan Alduk.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....