MARC PIASECKI/GETTY IMAGES
Veliki uspjeh

Aleksandra Dojčinović prvi put prikazala novu kolekciju u Parizu - vodimo vas iza kulisa

Naša dizajnerica revijom u Parizu postala je tako prva Hrvatica u povijesti kojoj je to pošlo za rukom, što je uistinu značajno priznanje.

Naša dizajnerica revijom u Parizu postala je tako prva Hrvatica u povijesti kojoj je to pošlo za rukom, što je uistinu značajno priznanje.

Na jednoj od najljepših pariških lokacija, u Bridge Clubu, ovog je tjedna ispisana povijest hrvatske mode. Spektakularnu reviju za vrijeme trajanja Paris Fashion Weeka, najprestižnijeg među modnim tjednima u svijetu, održala je i naša dizajnerica Aleksandra Dojčinović te tako postala prva Hrvatica kojoj je to pošlo za rukom. S nama je podijelila i kako je to izgledalo "iza kulisa", a video donosimo u nastavku.

image

Dizajnerica Aleksandra Dojčinović

NEJA MARKIČEVIĆ/CROPIX

Ova gala večer koja slavi umjetnost, kreativnost i inovativnost novih dizajnera upriličena je u bajkovitom, gotovo nestvarnom ambijentu na rijeci Seini, u prostoru koji je dosad već bio domaćin impresivnom broju haute couture revija. Prije Aleksandre, tu su svoje dizajnerske komade izlagali i Valentino, Dior, a najrecentnije, ove godine upravo je tamo John Galliano prikazao Maison Margiela Artisanal kolekciju. Nimalo ne čudi što dizajnerski velikani svoje kolekcije vole predstaviti baš u Parizu, jer ova veličanstvena modna pista nudi upravo spektakularan, gotovo filmski pogled na grad svjetla koji nikad ne spava.

image
MARC PIASECKI/GETTY IMAGES
image
MARC PIASECKI/GETTY IMAGES

Kolekcija koju je naša dizajnerica predstavila u francuskoj metropoli vodi Lei Lou u jednom potpuno novom modnom pravcu, a pravi highlight brenda od danas su pomno birane tkanine poput cupre, novog plant-based materijala za koji se stručnjaci nadaju da bi mogao izazvati pravu revoluciju i polako dovoditi modu u sferu održivosti. Prekretnica, za koju je Aleksandra, kaže, bila spremna već duže vrijeme, dogodila se u brojnim segmentima, a posebno valja istaknuti i činjenicu da je kolekcija gotovo u potpunosti monokromatska, s apsolutnom vladavinom crne, uz tek poneki izlet u bijelo, antracit, ali i bordo kao apsolutni hit sezone.

image
MARC PIASECKI/GETTY IMAGES
image
MARC PIASECKI/GETTY IMAGES
image
MARC PIASECKI/GETTY IMAGES

Naglasak je zato stavljen na fantastične krojeve, a ta crna, kao simbol elegancije i moći, u ovoj kolekciji nije samo neutralna podloga, već nosi ključnu ulogu u definiranju nekog novog, snažnijeg i modernijeg izgleda. Valja napomenuti i da kolekcija nije couture, već pret-a-porter capsule, što znači da je sve prikazano apsolutno nosivo i apsolutno priuštivo mnogima, budući da je sve u rangu od 269 do 699 eura.

image
MARC PIASECKI/GETTY IMAGES

"Cilj je bio stvoriti kolekciju iz koje žene neće poželjeti imati samo jedan komad. Željela sam stvoriti ono što se u modi slikovito zove capsule wardrobe - kolekciju esencijalnih, basic komada koje možete, primjerice, na brzinu spakirati u kovčeg kad idete na put ili uzeti kada vam iskrsne neki lijepi događaj. I uz sve to, htjela sam da bude dostupno, da se nosi", s ponosom otkriva Aleksandra Dojčinović.

Linker
25. rujan 2024 09:18