Promo
Velika čast

Arhitektica, alpinistica, pilotkinja i prvakinja u ronjenju Lidija Lijić novo je zaštitno lice brenda Maurice Lacroix

Lidija Lijić, višestruka prvakinja u ronjenju na dah, postala je nova ambasadorica luksuznog brenda satova Maurice Lacroix. Brend je prepoznao njezinu ambicioznost i svestranost, a ona je u njemu pronašla nekoga tko će je podržavati i u najboljim, ali i najgorim trenucima.

Lidija Lijić, višestruka prvakinja u ronjenju na dah, postala je nova ambasadorica luksuznog brenda satova Maurice Lacroix. Brend je prepoznao njezinu ambicioznost i svestranost, a ona je u njemu pronašla nekoga tko će je podržavati i u najboljim, ali i najgorim trenucima.

Maurice Lacroix već 45 godina djeluje kao jedan od najistaknutijih brendova u svijetu luksuznih satova te kontinuirano raste, prati trendove i surađuje s uspješnim pojedincima diljem svijeta. Njihov kolektiv "The Circle of Friend" okuplja vrhunske umjetnike, poduzetnike i sportaše koji dijele iste vrijednosti kao i Lacroix, a najvažnija među njima je uvjerenje da je "uspjeh putovanje, a ne odredište".

Brendu se kao ambasadorica nedavno pridružila i Lidija Lijić, 38-godišnja arhitektica, alpinistica, pilotkinja i peterostruka prvakinja u ronjenju koja je srušila Guinnessov rekord u zaronu ispod leda, a jedan od njezinih osobnih rekorda je 5 minuta i 43 ispod vode na AIDA svjetskom prvenstvu u Italiji 2011. godine.

Promo

Odrasla je u Splitu, a ljubav prema dubinama otkrila je ranoj dobi te je htjela istražiti što kriju. Njezina sportska karijera započela je tenisom, ali se zaljubila u ronjenje kada je studirala arhitekturu u Veneciji. Iako je prvo ronila na boce, više joj se svidjelo ronjenje na dah pa se njime intenzivno počela baviti.

Lidija je sama kontaktirala Lacroix jer je shvatila da s brendom ima puno toga zajedničkog. "Otkrila sam da dijelimo iste vrijednosti. Iako je moja disciplina manje glamurozna od ostalih, sviđa mi se što brend vjeruje u ljude. Trebam takvog partnera, koji vjeruje u mene i moja postignuća, nekoga tko će me podržavati i kada mi ide najbolje, ali i najlošije.

Promo

Tijekom posjeta Lacroix tvornici u Saignelégieru, upravo je Lidija znatiželja i svestranost impresionirala direktoricu brenda Stéphane Waser. "Lidija je žena s vrlo impresivnim i ambicioznim popisom postignuća, ne boji se ničega i stalno nadmašuje sebe. Volimo njezin stav jer vjerujemo da su jedine granice one koje postavljamo sami sebi. Sretni smo što smo dio njezine avanture!", rekla je Waser.

Promo

Lidija se, kako je rekla, odmah zaljubila u Lacroix "Skeleton" satove s vidljivim mehanizmom jer je fascinira kako stvari funkcioniraju. "Promatranje pokretnih dijelova sata je zbilja očaravajuće", rekla je Lidija koja je uspjela pronaći cijeli asortiman satova izrađenih za svaki trenutak u životu. "Bilo da je riječ o sportu, eleganciji ili dizajnu..već znam koji ću nositi u kojoj prilici. Sviđa mi se što su ovi satovi napravljeni za obične ljude, a ne samo elitu", poručila je sportašica.

Promo

Promo

14. prosinac 2024 12:25