Pusta uvala poslužila je kao kulisa za snimanje ljetnje kampanje hrvatskog modnog brenda Charlie. Crno-bijelim fotografijama ispričana je nova modna priča, rađena od recikliranih materijala iz prethodnih kolekcija te je nadogradnjom stvorena nova serija modela.
Loredana i Mare predstavile su svoju novu kolekcija brenda Charlie, u svom prepoznatljivom stilu. Koncept je odijeljen na crnu i bijelu priču, fluidni oblici izmjenjuju se s krutim formama, spojene su različite teksture te je tako stvorena dinamična igra.
Originalni printevi, dodatak perja i aplikacija na tkanini, upotreba traka na neuobičajenim mjestima stvorile su drugačiji dojam kampanje koja pokazuje Charlie stil neopterećen prolaznim trendovima.
"Nakon uglavnom komornih kampanja (lijepih i dragih), Charlie je izašao na more, pod otvoreno nebo - na sunce i slani zrak. Jednostavno nam je jednoglasno 'puklo' i otišli smo. Kad dugo nešto ne radiš na određeni način, sve to dobiješ mnogostruko. Sunca, mora, neba i južine koliko treba, i više od toga", kazala je Mare Mlin o ovoj suradnji.
"Ovaj put odlučila sam se na crno bijelu priču, koju pričam kroz diptihe, poput velikog editorijala, povezujući fotografije modela i okoliša, u kojem se u tom trenutku nalazimo. Osnova priče je osoba u velikom pejzažu, pod velikim nebom. Da li je izgubljena, nađena, sretna, nesretna, otkrivena, skrivena - na promatraču je da doživi. Fotografije sam snimila stihijski, ne birajući tehnička sredstva, svjesno sam ih miješala.", izjavila je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....