Na dizajniranju torbe neobičnog imena Global Supply Chain Telephone radili su kreativci iz čak četiri tvornice diljem svijeta, a ono što je posebno jest činjenica da su pri kreiranju kombinirani elementi dizajna iz postojećih torbica Hermès, Dior, Balenciaga i Celine brenda.
Umjetnički kolektiv MSCHF koji nas svako malo iznenadi svojim inovativnim i humorističkim kreacijama, izbacio je novi komad o kojem će, vjerujemo, opet biti mnogo govora. Ovog puta, riječ je o malenoj kožnoj torbici koja zapravo objedinjuje nekoliko kultnih komada poznatih modnih kuća.
Na dizajniranju torbe imena Global Supply Chain Telephone radili su kreativci iz čak četiri tvornice diljem svijeta, a ono što je posebno jest činjenica da su pri kreiranju kombinirani elementi dizajna iz postojećih torbica brendova Hermès, Dior, Balenciaga i Celine brenda. Svi spomenuti dizajnerski elementi kultnih torbica objedinjeni su upravo u ovoj MSCHF kožnoj torbici.
S obzirom na to da je torba prolazila kroz četiri tvornice kože, tako su joj u svakoj dodavali nove elemente i detalje. "Kreativcima smo namjerno dali nejasne i nepotpune upute kako bismo prepustili što je više moguće donošenja odluka koje se nas ne tiču", otkrili su iz MSCHF-a.
Tvornica kože u Peruu bila je prva koja je dobila upute za kreiranje torbe nakon što je MSCHF od njih zatražio da, kako su rekli, izbace Birkin torbu bilo koje vrste. Kopija Birkinice zatim je odmah proslijeđena u tvornicu kože u Portugalu gdje je MSCHF od tvorničkog tima zahtijevao redizajn originalne Birkin torbe kako bi ona što je moguće više podsjećala na Celine torbu za prtljagu.
Zatim je ova "Frankenstein" torba poslana u Indiju s uputama da u tvornici od nje naprave Dior Saddle torbu. S tim novim elementom, posljednja stanica bila je tvornica u Kini gdje je tvornički tim prilagodio njezin dizajn tako da što više sliči Balenciaga Hourglass ručnoj torbici.
The Global Supply Chain Telephone kožna torbica prodavat će se po cijeni od 650 američkih dolara, a u prodaju bi trebala biti puštena već 21. veljače 2024. godine.
Kolektiv MSCHF u lipnju 2023. godine predstavio minijaturan model Vuittonove torbe OnTheGo u fluorescentno zelenoj boji i najavio kako će ga staviti u prodaju te da će ga zainteresirani moći pogledati kroz mikroskop na netom završenom Tjednu mode u Parizu. Mikrotorbica čije su dimenzije iznosile svega 657 x 222 x 700 mikrometara, što ju je činilo manjom od zrna morske soli, na kraju je uistinu i prodana nakon internetskog nadmetanja na aukciji "Just Phriends" u organizaciji aukcijske kuće Joopiter, čiji je osnivač Pharrell Williams.
Cilj akcije kreativnog kolektiva bio je ukazati na apsurdnost potrošačke kulture i trenda luksuznih minijaturnih torbica koje postaju sve manje i manje, a provokacija im je u DNK-u od samog početka pa su tako iza njih projekti poput velikih crvenih čizama Big Red Boot ili, pak, "Ketchup or Makeup?" set, nastao u suradnji s Rihanninim brendom Fenty Beauty, koji sadrži šest crvenih vrećica, a u svakoj od njih nalazi se ili kečap, ili šminka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....