Profinjena i odmjerena, potpuno crna kombinacija britanskog modela oduševila je jednostavnošću.
Kate Moss svakim svojim javnim pojavljivanjem iznova pokazuje da je, zaista, modno nepogrešiva. Bez obzira je li uhvaćena u opuštenoj šetnji bez šminke ili na crvenom tepihu, njezin besprijekoran stil vidljiv je u gotovo svakoj situaciji. Tako je bilo i u srijedu navečer kad je u Parizu nazočila partyju beauty poduzetnice Charlotte Tilbury čija je bila zvijezda, ali ne samo iz modnih razloga.
49-godišnja Moss pojavila se u dugačkoj crnoj haljini jednostavna, ravna, kroja koja je opušteno padala preko njezina tijela te se jedino isticala interesantnim rukavima od tila. Ovaj prozirni materijal ukrašen je cvjetnim i cirkonskim aplikacijama koje su dale dašak glamura. Haljini je dodala crne sandale s vrtoglavo visokom potpeticom i platformom, a u rukama je nosila Charlotte Tilbury pismo-torbicu koja na crnoj podlozi nosi mnoštvo srebrnih zvjezdica sačinjenih od srebrnih cirkona. Ova torbica, čija je cijena 59 €, dio je nove, blagdanske, kolekcije brenda koja je bila i povod ovom eventu.
Naime, u srijedu je beauty poduzetnica službeno predstavila ovogodišnju blagdansku kolekciju koju je kreirala u suradnji s Rocket Fund AIDS fondacijom slavnog Eltona Johna. Upravo su on i Kate Moss jedni od zaštitnih lica ove kampanje za koju su snimili i reklamu koja obiluje šljokicama i sjajem kakvog smo naviknuti vidjeti kod Eltona Johna. Međutim, pjevača nismo vidjeli na pariškom partyju, a nije poznato je li zaista izostao podržati svoju prijateljicu Charlotte ili se samo nije želio pojaviti pred fotografima. No, zato je 50-godišnja Tilbury privlačila poglede umjesto njega u interesantnoj asimetričnoj kreaciji koja kombinira dva različita cvjetna uzorka, čipku i rese. 50-godišnja poduzetnica čiji su proizvodi oduševili svijet, poput Kate, outfit je upotpunila sandalama s platformom, no za razliku od manekenkinog minimalističkog izdanja, Tilbury je eklektičnom looku dodala još i ogrlicu nalik zmiji optočenu ljubičastim kristalima.
Iako je tek početak listopada, blagdanska je kolekcija već u prodaji, a njezin je cilj "baciti svjetlo na misiju zaustavljanja AIDS-a posvuda kroz poruku ljubavi, sreće i prihvaćanja", stoji u priopćenju koje je objavio Daily Mail. A upravo je blještava kampanja u kojoj, uz Carlotte, Eltona i Kate, sudjeluju i druga zaštitna lica brenda viđena kao idealan način usmjeravanja reflektora na rad ove fondacije, ali i proizvoda koji čine blagdansku kolekciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....