Nakon završetka izrade kolekcije jesen/zima 20/21, brand LINK lansirao je kampanju i look book koji prati kolekciju i koja je spremna za prodaju na inozemnom tržištu.
''Nova kolekcija je bazirana na crnoj gužvanoj eko-koži koja na neki način predstavlja sam početak branda LINK. Velika želja mi je bila vratiti izgled gužvane kože u kolekciju; ta tkanina mi je oduvijek bila upisana u DNK, osjetila sam da je vrijeme za come back", ističe dizajnerica Ogi Antunac te otkriva:
''Kao novost javlja se i odabir sjajnih tkanina koje se pojavljuju u petrolej, srebrnoj i srebrno-zlatnoj boji, a kao lajtmotiv pojavljuje se i glitter u printu kao segment, tako da je LINK ove sezone malo više zabljesnuo. Ako je suditi po tkaninama, čekaju nas sjajnija vremena.''
Kao i svake sezone do sada, LINK je razvio svoje printeve, tako da su i ovaj put dobili uvijek nove, a autorske tkanine, po čemu su već postali prepoznatljivi i klijentima.
Nova kolekcija je spremna za prodaju na inozemnom tržištu; prva stanica je Pariz, potom Düsseldorf te standardno Amerika i London u veljači.
''Najdraži dio kolekcije su naravno jakne, koje su moja posebna strast, time se posebno može igrati u zimskoj sezoni. Tako da si uvijek po zimi dajem više oduška u jaknama, kojima se svake sezone i naši kupci vesele'', rekla je Ogi.
Look book je snimila Maja Kljajić, manekenku Ingrid Nikolić iz Relatuma stilizirala je Iva Gradišer, ta kosu je bila zadužena Katica Topčić (Fabula de Forma), a za make up Mirta Pejić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....