Zagrebačka Draguljarna Malalan predstavila je suradnju s talijanskom draguljarskom kućom Pomellato, čiji je ručno izrađeni nakit još od 1967. prepoznatljiv po svojim šarenim draguljima te elegantnom, ali nekonvencionalnom dizajnu.
Nova kolekcija kuće Pomellato od sljedećeg tjedna gostuje u Draguljarni Malalan, a kampanja je inspirirana milanskim porijeklom i identitetom brenda, te istodobno učvršćuje i jača povijesne veze s ove kuće s njezinim matičnim gradom.
Zamišljena kao pet vizualnih koncepata, kampanja osnažuje kako je Pomellato: "nadahnut Milanom" uz slike kultne arhitekture i obilježja grada, "dizajniran u Milanu" uz renomirani šarm, kulturu i baštinu grada, "izrađen u Milanu" i uz njegovu bogatu zlatarsku tradiciju, "Milan koji nosite" kako biste proslavili minimalističku eleganciju milanskog stila i "Milan La Gioia" koja štuje biranu kolekciju "visokog nakita" (haute joaillerie).
Više od sto vještih zlatara inovativnim su načinom rezanja i uglavljivanja doprinijeli renomiranom stilu milanske marke, a 2018. godine brend je sklopio partnerstvo s milanskom školom Galdus u svrhu očuvanja bogatog talijanskog umijeća izrade, istodobno ulažući u mlade talente svog matičnog grada.
Majstori kuće Pomellato smatraju kako je izrada nakita umjetnost i mora se očuvati, a kroz ovaj iscrpni obrazovni program obučit će nove generacije za kuću Pomellato i industriju. Kroz ovo partnerstvo i bogatu baštinu koju želi zaštititi, kuća Pomellato djeluje kao pokrovitelj zlatarske tradicije i referentna točka budući da čuva kulturnu baštinu izrade nakita.
Uz napore usmjerene prema ekološki prihvatljivijoj budućnost, kuća Pomellato postigla je sto posto odgovornu kupovinu zlata, a povećala ju je i program Fairmined kako bi stvorila posebnu kolekciju, a ujedno i nastavila ulagati u sljedivost dragog kamenja u bojama i dijamanata te istraživati nove materijale i rješenja recikliranja.
Kroz inicijative i zagovaračku djelatnost, kuća Pomellato nastavlja jačati važnost održivosti, osnaživanja žena, kao i uključivost i različitost.
Stil kuće Pomellato nadahnut je milanskim dizajnom, umjetnošću i stvaralačkom živahnošću. Koncept se razlikuje od tradicionalnog luksuznog nakita za žene jer se stvara i ručno izrađuje dragocjeni nakit namijenjen svakodnevnom nošenju koji se jednostavno nosi, a uspijeva spojiti minimalizam, razigranost i otmjenost.
Pomellato For Women pokrenut je 2017. godine na 50. obljetnicu marke. Radi se o platformi za komunikaciju koja ujedinjuje i pruža mogućnost izražavanja zajednici žena istomišljenica iz različitih sfera života, čiji je cilj nadahnuti druge i naglasiti važnost ženskog vodstva i uključivosti. Namjena je platforme slaviti raznolikost i autentičnost ženstvenosti u svom njezinom bogatstvu.
Drago kamenje u boji i lanci nesumnjivo su određujuće karakteristike kuće Pomellato, od kultnog prstena Nudo, koji je dostupan u širokom rasponu otmjenih nijansi, do kolekcija Iconica i Catene koje predstavljaju strast kuće Pomellato prema lancima i milanskim zlatarskim tehnikama.
Nudo je predstavljen 2001. godine kao savršen ironični odgovor na prsten s jednim dragim kamenom, budući da je prvi upotrijebio "golo" (Nudo na talijanskom jeziku znači "gol") drago kamenje u boji u svom njihovom sjaju, bez ikakvih krunica i jedinstvenog načina rezanja i oblika, što je svakom komadu podarilo osobito nepravilne izbrušene plohe. Bio je to vrlo značajan dizajn koji je uskoro dosegnuo kultni status.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....