Ekskluzivno predstavljamo novu kolekciju dizajnerice Martine Tutić koja govori o vlastitim odjevnim favoritima te otkriva što je nadahnjuje na stvaranje kontrastnih stilskih kombinacija.
Stvaranje kolekcije je kompleksan proces, u kojem se ponekad osjećam kao da nesvjesno hodam po minskom polju: zamislim nešto, a na kraju ispadne sve samo ne ono što sam inicijalno planirala i onda opet krećem ispočetka dok ne dođem do cilja. Nekad onaj model od kojeg sam najmanje očekivala postane najspektakularniji. Jednostavno se mora dogoditi ta modna čarolija - neočekivano dobar spoj materijala i model - govori Martina Tutić, Zadranka sa zagrebačkom adresom i magistrica ekonomije koja je profesionalni život posvetila - modnom dizajnu. Moda ju je, kaže, oduvijek zanimala, a s vremenom je tu strast pretvorila u posao. Započela je 2011., u malom showroomu u kojem je istovremeno radila i nakit, a danas je dućan njenog brenda LULU Couture u središtu Zagreba nezaobilazna postaja svih zaljubljenica u modu. Uz to, popularnost njenog web shopa raste iz godine u godinu, a na Instagramu je prati 25.600 ljudi.
Što je, po vama, prednost LULU Couturea u odnosu na konkurentske brendove?
- Udobnost, nosivost i kvaliteta materijala koji dijele prvo mjesto u svakoj našoj modnoj priči, to je ono što naše klijentice jako vole. Također, nudimo i uslugu po mjeri gdje se u potpunosti posvetimo želji klijenta: naš model kreiramo u traženoj veličini i izrađujemo ga u najkraćem mogućem roku.
Kome su namijenjene vaše kolekcije, kakvu ženu imate na umu dok kreirate?
- Imam na umu jednostavnu, cool i moćnu ženu. Ona nema previše vremena da bi razmišljala što će odjenuti, a opet izgleda savršeno bez obzira što je taj dan očekuje. Divno je gledati kako Lulu klijentice nose naše modele i transformiraju ih u različite stilove - iz dnevnog u večernji, trčeći iz vrtića na sastanak pa potom u izlazak.
Gdje pronalazite nadahnuće?
- Nadahnjuju me razne situacije, mjesta koja obilazim, putovanja, ljudi s kojima se družim... U svakom trenutku osluškujem njihove potrebe i način života kojim živimo.
Koji vam je najpopularniji komad koji ste kreirali?
- Bazične haljine naši su najpopularniji komadi, a posljednje tri godine i naša sportska linija. Upravo smo završili našu SPORT by LULU kolekciju na koju sam iznimno ponosna jer je izrađena od najmekanijih pamučnih materijala organskog porijekla i vjerujem da će reakcije klijentica biti pozitivne.
Što vam je bio temelj za jesensko-zimsku kolekciju?
- Odabir materijala nam je na prvome mjestu. Biramo najkvalitetnije materijale poput organskog pamuka, svile, organske vune i kašmira, viskoze... Svi naši materijali imaju OEKO-TEX certifikat koji označava ekološki način bojanja tekstila, kao i sam proces njihove izrade.
Koje su, prema vašem mišljenju, hit boje sezone?
- Smeđa i bordocrvena, uz klasike - sivu, crnu i boju slonovače koje su svake godine u svim sezonama najzastupljenije u modnoj industriji. Imate široki raspon proizvoda.
Koliko vam to otežava proizvodnju?
- Kako sami proizvodimo svu odjeću, i to u Hrvatskoj, imamo apsolutnu kontrolu nad situacijom. Proizvode koji ne prolaze dobro prestajemo raditi i tako smanjujemo gomilanje viškova i testiramo tržište.
Na koji način vodite računa o održivosti?
- Apsolutno se zalažemo za ekološku osviještenost u modnoj industriji. Sve je više brendova koji se tome okreću, a kupci sve više to prepoznaju te biraju održive materijale. Brza moda je uvelike pridonijela zagađenju okoliša i to se treba mijenjati, treba stvarati i nositi odjeću koja će trajati.
Što je, po vašem mišljenju, najveći izazov u modnoj industriji?
- Mnogo je izazova s kojima se borimo. Najveći je uskladiti potrebe kupaca s njihovim preferencijama. Kako je održivost u modi sve zastupljenija, tako su i želje kupaca sve zahtjevnije. Izazov je pronaći održive alternative i educirati potrošače o važnosti kupovine kvalitetnih trajnih komada odjeće. Važna je i digitalna transformacija, treba se znati prilagoditi brzim promjenama u načinu komunikacije i prodaje. Nerealni standardi ljepote i tijela također su jako veliki izazov jer u modnoj industriji imaju negativan učinak na samopouzdanje kupaca, veliki je izazov promovirati raznolikost te podržavati realne i pozitivne slike tijela. Uz to, moda se brzo mijenja i izazovno je predvidjeti trendove kako biste ostali relevantni na tržištu.
Koliko je vašeg osobnog stila utkanog u LuLu kolekcije?
- Jako puno. Polazišna točka svake kolekcije je pitanje - bih li ja to odjenula? Besmisleno je raditi odjeću koju ja prva ne bih nosila. Veseli me vidjeti klijentice koje to prepoznaju i jako dobro prezentiraju. Moj stil je klasičan, s primjesama modernog. Volim kombinacije različitih materijala, koji su u svojevrsnom kontrastu. Obožavam nositi traperice i oversized košulje, volim kombinaciju muževnog i ženstvenog stila, kontrast jakog moćnog komada i nježnog lepršavog...
Što, po vama, čini dobro odjevenu ženu?
- Stil je nešto što se ne može kupiti, to jednostavno ili imaš ili nemaš. Može biti odjevena u najbolje komade, ali ako nema duha, osobnost i energija kojom zrači potpuno je neprimjetna. Dobar kaput, čizme i unikatan nakit - to je za mene žena koja je posebna i ima stila. Za tu ženu bih rekla da je posebna i da baš ima stila.
Koji su vaši stilski aduti za zimsku sezonu?
- Fini kaput od kašmira, ugodna vunena mini haljina i kvalitetne čizme do koljena.
Kad bismo zavirili u vaš ormar, što bismo tamo zatekli, kojih komada imate najviše?
- Traperica i sakoa. Prevladavaju u mom ormaru u svim bojama i modelima.
A kako pristupate njezi lica?
- Ujutro lice dobro očistim gelom za umivanje, nakon toga nanosim hijaluronski serum i hidratantnu kremu za lice. Što se dekorativne kozmetike tiče, koristim toniranu kremu, malo korektora i rumenila i obavezno balzam za usne. Večernja rutina mi je jako važna: lice očistim micelarnom vodom i gelom za umivanje, nanesem serum s retinolom ili C vitaminom i bogatu noćnu kremu.
Tko vas nadahnjuje privatno, a tko u poslovnom smislu?
- Mama. Njena energija i snaga je čudesna. Uvijek pozitivna i u svakom trenutku nadahnjuje i inspirira. U poslovnom smislu su to žene koje uspješno balansiraju privatno i poslovno i na kraju dana su sretne i zadovoljne.
Što si želite u novoj, 2024., koji su vam planovi?
- Proizvoditi odjeću od najboljih materijala, biti jedinstvena, slijediti osjećaj što žene žele, biti inovativna i svoja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....