Kada je nedavno objavljeno novo modno izvješće platforme Lyst, jedno od najvećih iznenađenja među najpopularnijim brendovima bio je COS, premium brend čiji je lajtmotiv stvarati odjeću koja nije vezana uz trendove i koju ćete nositi sezonama.
Nakon što je platforma Lyst objavila rezultate za posljednji kvartal 2024. godine u modnoj industriji, jedno od najvećih iznenađenja bilo je plasiranje COS-a (iz Collection of Style) među 20 najpopularnijih modnih brendova. S obzirom na to da se radi o premium, a ne luksuznom brendu kakvi su donedavno isključivo činili taj popis, pravo je to osvježenje, uz UGG koji je također na listi. Naime, prošla cijela godina obilježena je zaokretom kupaca prema nešto pristupačnijim brendovima, s obzirom na to da su oni luksuzni kao što su Miu Miu, Prada, Saint Laurent, Gucci i slični postali još cjenovno ekskluzivniji.
Tu je svoje mjesto pronašao i COS, jedan od brendova u vlasništvu švedske grupacije H&M koji je osnovan 2007. godine u Velikoj Britaniji, a pokrenut je kao concept store na ulici Regent, da bi danas imao sveukupno 264 trgovine diljem svijeta. Nažalost, ne i u Hrvatskoj, ali zato možemo naručivati online.
COS se na listi najvrućih 20 brendova našao na 17. mjestu, i to prvi put u povijesti. Lyst navodi kako su u tome pridonijele "Atelier" kolekcija za jesen/zimu, ali i kapsulna kolekcija u suradnji s fotografom Chrisom Peranijem. Naštetile im nisu ni kampanje s odličnim popustima za Black Friday i Cyber Monday pa je COS posljednji kvartal završio s rastom od 16 posto i jednim viralnim komadom. Pulover od kašmira, vrlo sličan i mnogo povoljniji od onog brenda The Row, našao se na petom mjestu najpopularnijih proizvoda i upravo je on i najbolji predstavnik odjeće kakvu nudi taj britanski brend - kvalitetni komadi koji su bezvremenski, lako se uklapaju u svaki styling i traju duže od nekoliko pranja. U ponudi COS-a naći ćete idealne komade za business lookove, ali i one svečanije, za glam izlaske, a mnogi obožavaju i njihove torbe te nakit. U nastavku smo izabrali nekoliko favorita iz proljetne kolekcije za muškarce i žene u koje se isplati uložiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....