Modna dizajnerica Ana Volarević hrabro je zakoračila u novo poglavlje svoje dugogodišnje modne priče, otvorivši modni salon vlastitog branda ‘a design‘ želi se približiti svojim klijenticama i Zagrebu pružiti novi modni kutak namijenjen ljubiteljima urbane mode.
Modna dizajnerica Ana Volarević, koja je dobro poznata modnim znalcima, pogotovo u glumačkim krugovima, odvažila se na jedan dugo željeni korak - otvorila je vlastiti modni studio i ujedno napravila rebranding svog stvaralaštva, koji će od sada biti dostupan pod nazivom 'a design'. Od ponedjeljka 15. ožujka za javnost je otvoren dućan unikatne odjeće koju kupcima predstavlja upravo dizajnerica, a nalazi se na adresi Ilica 170 u Zagrebu.
Na svečanom otvorenju, prilagođenom pandemijskim uvjetima, Ana Volarević ispričala je za Gloria.hr kako je vlastiti dućan ostvarenje njenog dugogodišnjeg sna. Odjeću koju je do sada stvarala bilo je moguće nabaviti direktno kod nje ili u raznim koncept storeovima, no ova je dizajnerica imala viziju da upravo ona želi predstaviti svoje kreacije što širem krugu ljudi.
"Odjeća je namijenjena urbanim ženama koje vole unikatne komade odjeće u kojima se dobro osjećaju. Tako je i zamišljen koncept prodaje jer sam dugogodišnjim radom s klijenticama shvatila da ljudi žele vidjeti i upoznati dizajnera koji stoji iza tog imena i svakog osmišljenog komada odjeće. Time ostvarujemo kontakt jedan na jedan te su ljudi spremniji uvažiti kako sugestiju oko odabira odjeće, pa tako i kritiku", objasnila je Ana i istaknula da njoj nije u interesu samo prodati komad - ako taj isti kupcu ne pristaje.
Ova diplomirana dizajnerica s Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu, nakon diplome s dvije kolegice pokrenula je brand 'artiđana', davne 2004. Osim što su izlagale na Zagreb Fashion Weeku, potpisivale su brojnu kostimografiju za predstave, među kojima su i uspješnice Olivera Frljića ("Bakhe", Splitsko ljeto, "Smrt u Veneciji", Itd, "Guliverova putovanja", ZKM, "Turbofolk", HNK Rijeka... i brojne druge). Radila je istovremeno i kao stilistica za časopise, od 2010. je stalni član ULUPUH-a.
Prijelaz iz trija 'solo' vode
"Nakon što je trojac spao na jednu osobu, odlučila sam napraviti odmak od zajedničkog rada te je tako nastao 'a design' brand", kazala je Ana dodavši da se ovaj prijelaz dogodio prirodno te da svih tih godine nije imala prekid u svom stvaralaštvu.
"Tijekom rada u kazalištima ostvarila sam poznanstva i prijateljstva sa brojnim glumicama, koje su mi i postale važan dio klijentele, te su uvijek spremne za suradnju i otvorene za nove modne projekte", otkrila je dizajnerica i kako su njeni modeli često viđen outfit na brojnim kazališnim i filmskim premijerama.
Korak da svoj dizajn predstavi u vlastitom dućanu, mnogima se u ovim izazovnim vremenima može činiti kao hrabar, no optimistična Ana, kazala nam je da je pandemija upravo idealan trenutak za tako nešto. Iako su je situacija s koronavirusom i dva zagrebačka potresa ipak usporile, nije ju odvratila - sada je konačno otvorila svoj modni studio.
"Dućan je trebao zaživjeti prošle godine, ali upravo se tada dogodio lock-down, stvari su se malo prolongirale, prvenstveno mislim na uređenje samog prostora koji je zamišljen u industrial stilu", kazala je Volarević koja je i osmislila izgled interijera.
Svaki komad unikatan
Svoje komade sama kroji i izrađuje, svaki komad je unikatan, a pomoć krojačica traži po potrebi, ako to zahtijeva opseg posla. Koliko joj je vremena potrebno za izradu pojedinog komada, nije nam mogla reći.
"To je nekad jedan dan, a ponekad i cijeli tjedan, ovisno o kreativnom procesu osmišljavanja pojedinog komada odjeće te kompleksnosti konstrukcije i izrade istog. Nekad jednostavno nisam zadovoljna s nečim pa slijedi igranje i prekrajanje", opisala je Ana Volarević.
U novootvorenom 'a design' modnom studiju premijerno je prikazana kolekcija za nadolazeću sezonu proljeće-ljeto. Haljine, baloneri, tunike zagasitih boja, bezvremenskih, ali avangardnih krojeva, izrađene od kvalitetnih prirodnih materijala okosnica su kolekcije. No, kako nam je objasnila dizajnerica ona voli zagasite boje i kvalitetne materijale, stoga kod nje nema klasične podjele na zimsku i ljetnu odjeću te se svaki komad može kombinirati u bilo koje doba godine.
Ideja iza svakog ručno rađenog komada je prije svega 'feel good fashion', ugodan osjećaj u ovoj nekomformističkoj odjeći, a time i u vlastitom tijelu - jer to je ono je što dizajnerica istaknula više puta - želi da se ljudi koji nose njenu odjeću osjećaju dobro i nose nešto po svojoj mjeri.
Čitajte i:
Holi Coast: 'Ne želimo se zatrpavati balama materijala, ulažemo u fine tkanine iz lokalnih dućana'
Tri Zagrepčanke u četrdesetima udružile kreativne snage i pokrenule modni brand
Kako je mladi Slovenac iz malog mjesta kao što je Bled proizveo najbolje naočale za svijet
Wood U: Nakit za žene koje biraju radost, izrađuje ga dizajnerica koja se ne boji riskirati
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....