ASOS
kupuje propale brendove

Kažu da je to ‘darvinizam prodaje‘: Kako je pandemija utjecala na procvat online dućana ASOS

"Onaj koji se što prije prilagodi, opstaje", tako bi ugrubo svoje poslovanje mogli opisati popularni online dućani koji su i za vrijeme pandemije uspjeli ne samo zadržati klijentelu, već i zabilježiti značajni uspjeh u prodaji. Britanski ASOS, svakako je jedan od najuspješnijih - diljem svijeta odjeću, kozmetiku, i simpatične sitnice za uređenje doma bez prestanka su slali u 2020. te svojom prilagodbom novonastaloj situaciji, zabilježili značajan uspjeh.

"Onaj koji se što prije prilagodi, opstaje", tako bi ugrubo svoje poslovanje mogli opisati popularni online dućani koji su i za vrijeme pandemije uspjeli ne samo zadržati klijentelu, već i zabilježiti značajni uspjeh u prodaji. Britanski ASOS, svakako je jedan od najuspješnijih - diljem svijeta odjeću, kozmetiku, i simpatične sitnice za uređenje doma bez prestanka su slali u 2020. te svojom prilagodbom novonastaloj situaciji, zabilježili značajan uspjeh.

Kad su 2000. godine osnivači tad potpuno anonimnog online dućana s odjećom krenuli s poslovanjem, odlučili su svojoj trgovini dati ime ASOS, uzevši prva slova izraza "As Seen On Screen", odnosno "Poput viđenog na ekranu".

ASOS je dobio takvo ime jer se ponuda sastojala od jeftinijih verzija odjeće koju smo mogli vidjeti u serijama i filmovima, ili pak na crvenom tepihu, a već 2004. udvostručio je dobit te izbacio vlastitu modnu liniju, koja se i dan danas prodaje, uz broje poznate brendove.

Kad se sve popularniji britanski dućan proširio po svijetu postao je pravi hit i od tada ne staje rasti - mnogim je djevojkama i ženama upravo ASOS prvo mjesto na kojem će potražiti haljinu za važnu proslavu, trendi čizme, omiljenu kremu i ruž, ili pak atraktivan kaput po fantastično sniženoj cijeni. Uz to, samo kratka pretraga po sekciji "NOVO" može vas u samo nekoliko puta uputiti u sve vodeće trendove sezone, čak i one koji će svoju popularnost doseći tek za nekoliko mjeseci.

Za vrijeme pandemije, zbog koje su mnogi dućani morali staviti ključ u bravu, ASOS nije stao s radom, dapače, na stranici su se pojavile brojne trenirke i udobna odjeća za nošenje po kući, a fotografije s manekenkama su zamijenile nešto jednostavnije, s proizvodima na bijeloj podlozi. Uz to, bombardiranje vjernih kupaca putem maila i aplikacija s akcijama koje "ne smiju propustiti" napravile su svoje.

Nekoj mali sad kupuju propale "velike"

Brend ASOS, odlično je poslovao u 2020. koja je za mnoge bila kobna, pišu britanski mediji, a sada je u pregovorima za kupnju brendova sira Phillipa Greena, koji su nakon brojnih uspješnih godina, doživjeli propast, izvještava The Guardian.

ASOS tako pregovara o kupnji poznatih brendova Topshop, Topman i Miss Selfridge, čija bi ponuda, ako sve prođe po planu, uskoro mogla osvanuti na stranicama te popularne online destinacije.

Linker
14. studeni 2024 16:53