Prošla godina nije bila svima loša - premda je zbog pandemije morala odgoditi svjetsku promociju novog albuma, britanska glazbenica uspjela se nametnuti kao zvijezda glazbene, ali i modne scene.
Za britansku glazbenicu Duu Lipu (25) nema krize. Premda je lani zbog pandemije koronavirusa morala odgoditi svjetsku turneju i nastupe na brojnim festivalima - što bi bilo frustrirajuće i za iskusne glazbenike s dugogodišnjom karijerom - uspjela se izdvojiti iz mnoštva drugih pjevačica sličnog glazbenog stila i nametnuti kao kraljica pop-scene. I pritom postati nova modna ikona koja diktira što odjenuti za izlazak, s čime kombinirati par traperica, kakav model tenisica kupiti i kako se počešljati.
Njen je profil na Instagramu u posljednjih godinu dana narastao s 40 na više od 58 milijuna pratitelja te postao jedan od pet najpretraživanijih i najlajkanijih profila u 2020., a izbor da bude lice s naslovnice britanskog Voguea za veljaču 2021. samo potvrđuje njen zvjezdani status.
Stilska promjena započeta na tradicionalnom godišnjem balu Met Gala u organizaciji njujorškog muzeja Metropolitan u svibnju 2019. kulminirala je predstavljanjem njenog drugog studijskog albuma “Future Nostalgia” krajem ožujka prošle godine.
Ljubiteljica vintage komada
Njene odjevne kombinacije spoj su odjevnog predmeta retro stila, hit komada i kreacije nekog mladog, još slabo poznatog dizajnera, a mjesto za njihovu prezentaciju - sad kad nema crvenog tepiha - društvene mreže i videospotovi. Primjerice, u onom za pjesmu “Levitating” nosi seksi haljinu od metalnih lanaca kuće Versace i prozirni model s perlama Mugler, ali i jaknu mlade francuske dizajnerice Marine Serre, kao i majicu nezavisnog dizajnerskog brenda Misbvh iz Poljske.
U spotu za singl “Break My Heart” odjevena je u kreacije kuće Miu Miu i Chanel iz najnovijih kolekcija, ali i njihove vintage komade iz 80-ih, a u “Physical” ima basic komade Helmut Lang i Saint Laurent kombinirane s kreacijama brendova Orseund Iris i Cult Gaia koji su popularnost stekli na Instagramu.
Fotografije iz tih spotova printane na pamučnu majicu mogu se kupiti na njenoj službenoj internetskoj stranici, a obožavatelji mogu nabaviti i komad iz aktualne kolekcije koju je Dua kreirala za urbani londonski brend Pepe Jeans.
U novoj Gloriji čitajte i ove teme:
Optimizam ga ne napušta! Trpimir Vicković Vicko prikovan uz krevet: 'Nadam se da ću opet hodati'
KUHARI VELIKOG SRCA Najpoznatiji hrvatski chefovi na Banovini
GARI KASPAROV Rastanak bez oproštaja
JURAJ HORŽIĆ Virtualna šetnja oko svijeta
ALEXANDER WANG Predator iz svijeta mode
LJEPOTA Pola stoljeća od odlaska Coco Chanel
SANDRA PAOVIĆ I DANIEL LAZOV Veliki planovi u novom domu
PUTOVANJE: ELVIS STANIĆ Riječki glazbenik u Kairu
FELJTON: HARRY STYLES Ženskaroš u suknji
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....