Kolaboracije modnih kuća uvijek su uzbudljiva stvar, pogotovo kad se udruže neki od najpopularnijih brendova današnjice, a najzanimljivije suradnje donosi Gloria IN.
Yeezy i Gap/Balenciaga
Slijedom dogovorene desetogodišnje suradnje potpisane sredinom 2020. između kontroverznog glazbenika i dizajnera Kanyea Westa Yea, vlasnika modne marke Yeezy, i poznatog američkog proizvođača urbane odjeće Gap, u prodaju su nedavno puštene kreacije iz njihove druge zajedničke kolekcije. U njezin dizajn je ovoga puta bio uključen i Demna Gvasalia, kreativni direktor kuće Balenciaga koji je, kao Yeov prijatelj i kreativni voditelj njegovog glazbenog projekta Donda, bio zadužen za vizualnu prezentaciju kolekcije.
Estetika koju je ponudio poslovno-prijateljski dvojac mračna je i distopijska te suptilno vojnička, s kreacijama koje izgledaju kao uniforme pripadnika društva koje je preživjelo nuklearnu katastrofu. Riječ je o varijanti obične trenirke - predimenzioniranim majicama s kapuljačama i širokim hlačama sašivenima od pamuka ispranih crnih i smeđih nijansi. One se nose s jaknama i kaputima od crnog zgužvanog PVC-a i golemim gumenim čizmama koje izgledaju kao dio zaštitne opreme protiv radioaktivnog zračenja, a lice je pokriveno neprozirnom maskom.
Ye i Demna su kolekciju kojom se posrnuli Gap nada da će ponovno steći nekadašnju popularnost prezentirali javnosti kao “jedinstvenu i inovativnu viziju utilitarističke uniseks uniforme budućnosti”, što su njihovi kolege dizajneri doživjeli kao dokaz njihovog ogromnog ega. No, vizija im nije nimalo jeftina: majica kratkih rukava stoji 1400 kuna, pamučne hlače 1800 kuna, hudica 2300 kuna, a jakna 4200 kuna.
Čitajte i: Hit komadi s revije: Ako se pita Stellu McCartney, zima 2022. uopće neće biti dosadna
Gucci i Adidas
Povratak kuće Gucci na piste milanskog Tjedna mode nakon nekoliko sezona izbivanja dočekan je hvalospjevima kritike i javnosti. Kreativni direktor Alessandro Michele, po mnogima jedan od najtalentiranijih dizajnera današnjice, kolekciju za sljedeću jesen i zimu kreirao je, naime, u suradnji s njemačkom markom Adidas Originals koja ima legendarni status u urbanoj modi. Zbog toga se ovoj, po mnogima najznačajnijoj modnoj suradnji u ovoj godini predviđa da će požnjeti jednaki uspjeh kao i suradnja Guccija s modnom kućom Balenciaga koja je bila predstavljena krajem prošle godine. A da je doista riječ o nečem posebnom, dokazao je i zvjezdani status uzvanika revije - modele odjeće za žene i muškarce koje su nosili manekeni na pisti obloženoj ogledalima iz prvog su reda pratili trudna pop-pjevačica Rihanna s dečkom ASAP Rockyjem, holivudski glumac Jared Leto, britanski glazbenik Harry Styles, američka glumica Julia Fox...
Kolekcija Guccididas, kako su je novinari nazvali, prezentirana je logom koji je spoj Adidasovog stiliziranog lista djeteline dizajniranog 1971., ispod kojeg stoji ime kuće Gucci. Isto udruživanje raznih stilova - Guccijevog glam rockerskog nadahnutog 70-ima te Adidasovog otkačenog sportskog - vidljivo je u svakoj kreaciji: brokatni sakoi ukrašeni guccijevskom mašnom nose se uz hlače koje podsjećaju na donji dio kultne Adidasove trenirke; haljine nalik na sportski dres kombinirane su s damskim torbama ili su pak trenirke napravljene od luksuznih svjetlucavih materijala i senzualnog pletiva.
Osim loga koji, veći ili manji, krasi svaki komad odjeće, Michele je iskoristio i Adidasove prepoznatljive tri pruge koje se protežu duž bočnih šavova haljina od satena te suknji i hlača od kariranog tvida, a krase i šilterice te beretke. Preobrazbu su prošle i kultne Adidasove tenisice Gazelle koje je Michele dizajnirao u nekoliko varijanti. Najdojmljiviji je model od kože s utisnutim slovima GG, prepoznatljivim logom kuće Gucci, te model s kockastim potpeticama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....