Kylie Jenner

 MICHAEL TRAN/AFP/PROFIMEDIA
Svjetska moda

Kylie Jenner nalazi se u novoj kampanji Sama Edelmana, ljudi nisu previše oduševljeni

Influencerica i najmlađa članica Kardashian-Jenner klana pojavila se na fotografijama hvaljenog brenda obuće Sam Edelman, a njezino izdanje mnogima se nije svidjelo.

Influencerica i najmlađa članica Kardashian-Jenner klana pojavila se na fotografijama hvaljenog brenda obuće Sam Edelman, a njezino izdanje mnogima se nije svidjelo.

Već je dobro poznata stvar da kada je o poslovnim uspjesima riječ, Kylie Jenner u posljednje vrijeme uistinu niže samo uspjehe. Nakon što je krajem 2023. godine lansirala svoj modni brend KHY, o njezinim se komadima neprestano govori. Nedugo nakon toga u sklopu svog brenda Kylie Cosmetics ova 26-godišnjakinja izbacila je i prvi parfem pod nazivom Cosmic, a sada je uslijedio još jedan uspjeh. Influencerica i najmlađa članica Kardashian-Jenner klana ovog se puta našla u ulozi modela pojavivši se u novoj kampanji Sama Edelmana.

Riječ je o kampanji za proljeće/ljeto 2024., a po svemu sudeći, upravo je Kylie najnovija muza ovog poznatog brenda obuće. Osim toga, spomenutom kampanjom brend će proslaviti 20 godina postojanja. Na crno-bijelim fotografijama koje su objavljene na društvenim mrežama, možemo vidjeti influencericu odjevenu u crni bodi i maxi kaput, pritom noseći bezvremenske komade obuće brenda kao što su Hazel Pump, Bianka Slingback i Felicia Ballet Flat, ali i nove dizajne poput Leane Heel te Michaele Mary Jane cipela.

Kako je otkrio sam osnivač brenda, on Kylie vidi kao "potpuno utjelovljenje moderne žene", ali činjenica da je postala zaštitno lice ovog brenda mnogima se nije svidjela. I dok su jedni prvenstveno komentirali njezin izgled na fotografijama primijetivši da ima puno mršaviju figuru nego inače, drugi je jednostavno ne mogu zamisliti kao lice Sama Edelmana. Osim toga, neki su otišli toliko daleko da su odlučili kako zbog nove kampanje više neće kupovati njihove cipele.

"Tužno je da nakon Naomi Campbell, Carolyn Murphy i Kate Upton, Kylie bude ta koja je zaštitno lice nove kampanje", "Nemam ništa protiv cure, ali ovo je veliko ne. Ovaj se brend ne bi smio povezivati s njom i njezinom obitelji", "Nikada više ne kupujem vašu obuću", samo su neki od komentara razočaranih ljudi na društvenim mrežama. Hoće li ih Kylie s vremenom razuvjeriti ili ne, ostaje nam za vidjeti.

Linker
16. studeni 2024 11:39