MAJA KLJAIĆ
Divne vijesti

Lei Lou by Alex Dojčinović bilježi novi veliki uspjeh: ‘Ovo je tek početak‘

Domaća dizajnerica ostvarila je dugogodišnji san i ponosno zaključila ovu tešku i neizvjesnu godinu.

Domaća dizajnerica ostvarila je dugogodišnji san i ponosno zaključila ovu tešku i neizvjesnu godinu.

Godinu, u kojoj je planirati bilo gotovo nemoguće, kao i računati na velike poslovne uspjehe, naša modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović uspjela je okončati jednim od najvećih poslovnih uspjeha u povijesti njezinog branda Lei Lou - suradnjom s poznatom njemačkom web shopping platformom Zalandom, na kojoj se odnedavno mogu naći i komadi s njezinim potpisom, što je čini prvom Hrvaticom prisutnom na ovoj internetskoj stranici.

image
Lei Lou by Alex Dojčinović.
MAJA KLJAIĆ

"Još u veljači kada su krenule sramežljive najave o možebitnoj epidemiji i lockdownu, sa svojim sam timom napravila plan B. Sve ono što smo imali spremno, a imali smo toliko toga, od suradnji s najvećim svjetskim zvijezdama i influencerima do naše velike godišnje revije, odlučili smo ostaviti po strani, stvari maksimalno pojednostavniti i okrenuti se 'malim-velikim' projektima koje ćemo moći realizirati i u isto vrijeme brendu dati neku novu dimenziju. Srećom da smo već imali uhodan web shop, slobodno mogu reći perjanicu mog branda, zahvaljujući kojoj smo dostupni u gotovo svim europskim i brojnim svjetskim zemljama.

image
Lei Lou by Alex Dojčinović.
MAJA KLJAIĆ

Nakon potresa, koji nas je također sve obilježio, smo otvorili i naš novi, veliki showroom u Strojarskoj 19, a potom su se stvari oko suradnje sa Zalandom ozbiljno zakotrljale, a nedavno napokon i realizirale, što nam je svima u tvrtki dalo veliki poticaj i vjetar u leđa" - govori Aleksandra koja će ovim poslovnim podvigom stati uz bok nekih od najvećih svjetskih brendova poput Proenze Schouler, Karla Lagerfelda, Phillipa Lima, Victorie Beckham, Michael Korsa, Hugo Bossa, Max Mare i drugih, koji svoje komade, između ostalog, prodaju i preko ove, u Europi iznimno popularne internetske stranice.

Već sedam godina na njemačkom tržištu

"Ulazak u neke od najvećih europskih, pa i svjetskih robnih kuća, oduvijek je bio neki moj san i sretna sam što polako idemo prema tom cilju. Uvjerena sam da je ovo tek početak" - naglašava Dojčinović kojoj je sigurno kod ulaska na njemački Zalando pomogla i činjenica što već sedam godina sa svojim partnerima prisutna na njemačkom tržištu, zahvaljujući Lei Lou dućanu u Stuttgartu, omiljenoj shopping oazi naših i djevojaka iz regije, ali i brojnih Njemica.

image
Lei Lou by Alex Dojčinović.
MAJA KLJAIĆ

"Bio je to sigurno važan faktor, ako ne i presudan, jer za ulazak na jednu tako veliku platformu morate ispuniti brojne kriterije i odgovoriti na mnoga pitanja. Moj tim i ja na tome smo predano radili posljednje dvije godine, a činjenica da smo uspjeli je velika potvrda i priznanje mom radu. Pokazali smo da je Lei Lou respektabilan i stabilan brand, taman dovoljno poseban i drugačiji da se bez problema može naći u konkurenciji prestižnih svjetskih marki" - s ponosom će dizajnerica na koju je situacija u kojoj se našao svijet djelovala vrlo inspirativno i na onom primarnom, kreativnom planu.

image
Lei Lou by Alex Dojčinović.
MAJA KLJAIĆ

Naime, posljednjih mjeseci izbacila je nekoliko sjajnih capsule kolekcija, a jednu takvu baš ovih dana, kao savršen uvod u nešto drugačije blagdane od onih na koje smo navikli.

„I ja sam se prilagodila situaciji i stvorila lounge chic kolekciju s nekim divnim komadima iz kojih se ne izvlačim ovih dana i na koje su sjajno reagirale naše klijentice. Ove su godine, ništa čudno, veliki hit trenirke, jako sam ponosna na našu trenirku Rony od fine viskoze, koju možete upotpuniti pripadajućim pan ovratnikom i pretvoriti je tako u hit komad sezone“ - kaže Aleksandra koja blagdansku kolekciju predstavlja čarobnim editorijalom snimljenim u zagrebačkom Hilton Garden Inn-u koji potpisuje naša eminentna modna fotografkinja Maja Kljaić, a zaštitno lice je Antonija Topić.

Linker
06. studeni 2024 01:09