Kreativna direktorica kuće Dior Maria Grazia Chiuri svoje je modele na pistu poslala u – bijelim majicama, na kojima su stajale parole kojima se slave žene.
Majica kratkih rukava s natpisom "We should all be feminists" iz aktualne kolekcije francuskog modnog brenda pistom se prošetala među suknjama od tila i visokim potpeticama te je ubrzo stekla kultni status - nosile su je Rihanna, Natalie Portman, Chiara Ferragni, Aimee Song, Jennifer Lawrence, ali i reper ASAP Rocky. Čim je stigla u dućane, pamučna majica s cijenom od 490 funti, rasprodala se, a slično se dogodilo i s onima na kojima su otisnuti natpisi "J'Adior" i "Dio(r)evolution".



Poruke je na svojoj reviji za sezonu proljeće/ljeto 2018. poslao i modni dizajner Prabal Gurung - manekenke su nosile majice "Love is the resistance", "Love has no borders" i "The future is female".

Trend logomanije s piste su prenijeli brojni high street dućani u kojima su gotovo preko noći osvanule police pune bijelih t-shirtova s natpisima. No, čini se kako je švedski modni gigant H&M malo pretjerao u tome. U novoj su kolekciji, naime, osvanule majice s gotovo identičnim natpisima koje su predstavile svjetske modne kuće. Pa tako na majici, koja košta manje od 200 kn, umjesto "J'Adior" piše "J'Adore", a umjesto riječi budućnost (na engleskom: future) isprintan je natpis "The revolution is female".
Nesumnjivo je kako će se i ovi komadi rasprodati "brzinom munje", no ostaje upitno je li u redu zarađivati na tuđim idejama.




.jpg)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....