Mango vs Zara

 DANIEL LEAL/AFP
Modna prevlast

Mango je sada br. 1 high street brend. Je li Victoria Beckham pomogla svrgnuti Zaru s trona?

Dvoboj španjolskih modnih brendova ima novog pobjednika, ali što je presudilo da se počne slijevati više novca u Mango, nego u Zaru? Kvaliteta, dizajn ili koncept pristupačnog luksuza kojemu je, ruku na srce, tako teško odoljeti?

Dvoboj španjolskih modnih brendova ima novog pobjednika, ali što je presudilo da se počne slijevati više novca u Mango, nego u Zaru? Kvaliteta, dizajn ili koncept pristupačnog luksuza kojemu je, ruku na srce, tako teško odoljeti?

Mango, svima poznati španjolski high street brend, osvojio je modnu prevlast, točnije prestigao ultra-popularnu Zaru po zaradi, što ni ne čudi s obzirom na to koliko se posvetio vrhunskim suradnjama i imidžu brenda, stavljajući naglasak na kvalitetu. No, zašto volimo Mango? Njegov bezvremeni dizajn iz kolekcije u kolekciju vrlo se lako uklapa u svaku kombinaciju i "modno traje”. Nadalje, odjeća mu je je sve kvalitetnija, baš kao i tkanine koje se ne deformiraju nakon prvog pranja, ali i ne gube boju. Uopće ne treba ni spominjati suradnju s influencericama poput Jen Ceballos, Leandrom Medine, Sofijom Sanchez de Betak, Pernille Teisbaek i Camille Charriere koja je Mangu donijela dodatnu popularnost, no sve je kako se čini "zacementirala” ovogodišnja kolaboracija s nekadašnjom pop zvijezdom, a sada dizajnericom Victoriom Beckham, što je kupcima ponudilo koncept luksuza po pristupačnoj cijeni.

image

Victoria Beckham i glavni izvršni direktor Manga, Toni Ruiz, na predstavljanju kolekcije Victoria Beckham x Mango

SPLASH/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Kolekcija bivše Spajsice okarakterizirana je kao savršen spoj klasičnog britanskog luksuza, Victorijinog besprijekornog stila i suvremenog Mangovog dizajna. Izgleda kako su kreacije okarakterizirane riječima "ekskluzivno” i "limitirano” tako opet bile iznimno profitabilan oblik marketinga koji je iznova odigrao važnu ulogu na tržištu.

image

Iz kolekcije Victoria Beckham x Mango

PRESS
image

Kreacije bivše Spajsice okarakterizirane su kao savršen spoj klasičnog britanskog luksuza, Viktorijinog besprijekornog stila i suvremenog Mangovog dizajna

PRESS

Odličan modni recept tako je pomogao Mangu da brzinom svjetlosti "prešiša” glavnog konkurenta Zaru i značajno poveća uvijek važne brojke. Naime, nakon prošlogodišnjeg skoka prodaje od 15 posto, Mango je upravo izvijestio o najboljim polugodišnjim rezultatima. Njegov prihod od siječnja do kraja lipnja ove godine premašio je 1,5 milijardi eura.
A kako navode brojni modni urednici diljem svijeta, Mango je vrlo sofisticiran brend s trendi predznakom, koji ne "vrišti", a njegova odjeća, baš kao i modni dodaci izgledaju luksuzno, odnosno puno skuplje nego što uistinu jesu. Već su to dovoljni razlozi da Mango postane i službeno omiljeni high street brend, a da ne spominjemo da ga nose i sve it djevojke od manekenki Alexe Chung i Emily Ratajkowski, pa sve do glumica Sienne Miller i Margot Robbie.

image

Na predstavljanju u Barceloni bila je i Emily Ratajkowski

SPLASH/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
image

Sienna Miller u baloneru koji potpisuje Victoria Beckham za Mango

SPLASHNEWS.COM/SPLASH/PROFIMEDIA

A ovo je izbor vječnih komada iz Manga u koje se isplati uložiti.

image

Top 25,99 eura

MANGO
image

Košulja 29,99 eura

MANGO
image

Kombinezon 59,99 eura

MANGO
image

Sako 89,99 eura

MANGO
image

Haljina 89,99 eura

MANGO
Linker
23. studeni 2024 00:12