Dvoboj španjolskih modnih brendova ima novog pobjednika, ali što je presudilo da se počne slijevati više novca u Mango, nego u Zaru? Kvaliteta, dizajn ili koncept pristupačnog luksuza kojemu je, ruku na srce, tako teško odoljeti?
Mango, svima poznati španjolski high street brend, osvojio je modnu prevlast, točnije prestigao ultra-popularnu Zaru po zaradi, što ni ne čudi s obzirom na to koliko se posvetio vrhunskim suradnjama i imidžu brenda, stavljajući naglasak na kvalitetu. No, zašto volimo Mango? Njegov bezvremeni dizajn iz kolekcije u kolekciju vrlo se lako uklapa u svaku kombinaciju i "modno traje”. Nadalje, odjeća mu je je sve kvalitetnija, baš kao i tkanine koje se ne deformiraju nakon prvog pranja, ali i ne gube boju. Uopće ne treba ni spominjati suradnju s influencericama poput Jen Ceballos, Leandrom Medine, Sofijom Sanchez de Betak, Pernille Teisbaek i Camille Charriere koja je Mangu donijela dodatnu popularnost, no sve je kako se čini "zacementirala” ovogodišnja kolaboracija s nekadašnjom pop zvijezdom, a sada dizajnericom Victoriom Beckham, što je kupcima ponudilo koncept luksuza po pristupačnoj cijeni.
Kolekcija bivše Spajsice okarakterizirana je kao savršen spoj klasičnog britanskog luksuza, Victorijinog besprijekornog stila i suvremenog Mangovog dizajna. Izgleda kako su kreacije okarakterizirane riječima "ekskluzivno” i "limitirano” tako opet bile iznimno profitabilan oblik marketinga koji je iznova odigrao važnu ulogu na tržištu.
Odličan modni recept tako je pomogao Mangu da brzinom svjetlosti "prešiša” glavnog konkurenta Zaru i značajno poveća uvijek važne brojke. Naime, nakon prošlogodišnjeg skoka prodaje od 15 posto, Mango je upravo izvijestio o najboljim polugodišnjim rezultatima. Njegov prihod od siječnja do kraja lipnja ove godine premašio je 1,5 milijardi eura.
A kako navode brojni modni urednici diljem svijeta, Mango je vrlo sofisticiran brend s trendi predznakom, koji ne "vrišti", a njegova odjeća, baš kao i modni dodaci izgledaju luksuzno, odnosno puno skuplje nego što uistinu jesu. Već su to dovoljni razlozi da Mango postane i službeno omiljeni high street brend, a da ne spominjemo da ga nose i sve it djevojke od manekenki Alexe Chung i Emily Ratajkowski, pa sve do glumica Sienne Miller i Margot Robbie.
A ovo je izbor vječnih komada iz Manga u koje se isplati uložiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....