Reprezentativni dvojac okušao se u modnim vodama kao ambasadori nove Lunilou kolekcije trenirki inspiriranih 90-im godinama.
Lunilou je hrvatski brend ekološki osviještene i održive mode, čiji su proizvodi izrađeni od isključivo organskih materijala sa GOTS certifikatom i proizvedeni u Hrvatskoj.
"Veseli nas što su Mateo i Luka ambasadori naše nove kolekcije u kojoj predstavljamo dječje, muške i unisex trenirke. Dugo smo planirali mušku kolekciju, i nakon uspjeha kojeg smo ostvarili sa kolekcijom za žene ovo se nametnuo kao logičan sljedeći poslovni korak. Kupci su prepoznali kvalitetu organskog pamuka a mi konstantno radimo na edukaciji i isticanju mnogobrojnih prednosti upravo tog materijala. Naziv kolekcije je „Love our planet“ i kroz taj slogan želimo naglasiti koliko je važno da svi brinemo o okolišu jer kroz male promjene zajedno možemo postići velike stvari. Mateo i Luka uzori su djeci diljem svijeta stoga je i njihova poruka da brinemo o onome što nosimo itekako važna", istaknula je Izabel Kovačić.
Kolekcija se sastoji od udobnih i mekanih trenirki, modernog oversize kroja koji podsjeća na modu 90-ih godina i dolazi u sedam različitih boja.
Dječje veličine kreću od 1Y, odnosno veličine za jednu godinu, do veličine 12-13Y za djecu od 12 do 13 godina, a odrasle veličine od XS do XL, kako bi svatko našao odgovarajuću veličinu za sebe, neovisno o dobi.
I dok Mateo Kovačić niže sportske uspjehe, njegova supruga Izabel već šest godina uspješno vodi Lunilou, u čemu joj je suprug najveća podrška. Lunilou je počeo kao obiteljski posao, no ubrzo se proširio izvan granica Hrvatske te danas ima kupce iz cijelog svijeta.
"Inspiracija za našu novu kolekciju je bio sportski način života i naravno, kao i u svakoj našoj kolekciji, prednosti organskog pamuka za pojedinca i za okoliš. Mateo i Luka savršeno se uklapaju u takav način života", dodala je Izabel.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....