Modna kuća Louis Vuitton udružila se s UNICEF-om te izbacila izuzetno nosive narukvice od organskog pamuka te neodoljivog medvjedića. Cijena im je paprena, no od svake prodaje 100 dolara odlazi za potrebe djece koja žive u nerazvijenim zemljama.
Modni div Louis Vuitton pokazao je svoje veliko srce.
Slavna francuska modna kuća izbacila je četiri nove inačice narukvice Silver Lockit, i to u suradnji s UNICEF-om, kako bi skupili sredstva za djecu kojoj je pomoć najpotrebnija.
Svijetloplava, ružičasta, zelena i crna narukvica sa srebrnim lokotom tu su da podignu svijest i skupe sredstva za kampanju #MAKEAPROMISE.
Šarmantni lokot izrađen je od recikliranog srebra, dok je sama narukvica u potpunosti od organskog pamuka.
Uz narukvice koje pristaju baš uz sve, tu je i medvjedić Doudou Louis koji je također proizveden od organskog pamuka te posut cvjetnim dezenom.
Oni koji kupe narukvice ili medvjedića, svojom kupnjom pomoći će djeci u nerazvijenim zemljama kojima je potrebna hrana, voda, edukacija i zdravstvena pomoć.
Cijena jedne narukvice je 465 dolara, a medvjedića "okupanog cvijećem" 955 dolara. Od svake prodaje, Louis Vuitton uplatit će 100 dolara na račun UNICEF-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....