Nova politika talijanskog modnog brenda u skladu je sa smjernicama Fur Free Alliancea, Dolce & Gabbana surađivat će s krznarima na prelasku na ekološki prihvatljivo umjetno krzno.
Velika vijest za ljubitelje mode, ali i ljubitelje životinja - talijanski modni magovi Dolce & Gabbana u potpunosti odbacuje korištenje životinjskog krzna u svojim kolekcijama. Ta se odluka poklopila s odlukom Italije koja je 2021. zabranila uzgoj životinja za krzno, što je stupilo na snagu 1. siječnja 2022. Vijest da je Dolce & Gabbana odustao od uporabe krzna dočekana je s izrazitim odobravanjem, objavila je to organizacija Fur Free Alliance i njezinih gotovo 50 članica diljem svijeta, među kojima je i hrvatska udruga Prijatelji životinja.
Nova politika talijanskog modnog brenda u skladu je sa smjernicama Fur Free Alliancea. Dolce & Gabbana surađivat će s krznarima na prelasku na ekološki prihvatljivo umjetno krzno kao odgovor na promjene ukusa potrošača. O svemu su se oglasili i iz modne kuće.
"Dolce & Gabbana radi na održivijoj budućnosti koja ne može tolerirati korištenje životinjskoga krzna. Cjelokupni modni sustav ima značajnu društvenu odgovornost, koju treba promovirati i poticati. Integrirat ćemo inovativne materijale u naše kolekcije i razvijati ekološki prihvatljive proizvodne procese, a istovremeno čuvati radna mjesta i znanje obrtnika u opasnosti od nestajanja", kazao je Fedele Usai, službenik za grupnu komunikaciju i marketing u modnoj kući Dolce & Gabbana.
Sve više osviještenih modnih divova
S ovim 'transferom', D&G pridružio se rastućoj listi modnih kuća koje su se obvezale izbaciti životinjsko krzno iz svojih kolekcija uključujući talijanske brendove: Armani, Gucci, Prada, Versace, Moncler i globalnog lidera u online luksuznoj modi Yoox Net-a-Porter. Krznu su rekli 'Ne' i velika imena svijeta mode: Adidas, Burberry, Michael Kors, Jimmy Choo i drugi.
Čitajte i: Napokon potez kojim je Prada dobila plus u modnom svijetu, ali i mnogo šire
"Slavimo brend Dolce & Gabbana jer je prekinuo povezanost s okrutnošću krzna i prešao na humanije i inovativnije materijale. Svijet se mijenja i brendovi poput Dolce & Gabbana opravdano se prilagođavaju potrošaču koji evoluira, koji želi da tvrtke zauzmu stav protiv okrutnosti prema životinjama i uvedu inovacije za održiviju budućnost", kazao je Joh Vinding, predsjednik međunarodne koalicije Fur Free Alliance, koja se zalaže za prestanak iskorištavanja i ubijanja životinja radi krzna.
U ovoj modnoj priči, Hrvatska je već na strani zaštite životinja, u našoj zemlji, kao i u desecima drugih država već se zabranom uzgoja životinja za krzno štite kune, činčile i druge krznaše. Jedna od najistaknutijih udruga za zaštitu životinja kod nas također pozdravlja novi smjer u Dolce & Gabbana.
"Drago nam je da se ovako pohvalan potez velikog modnog imena kao što je Dolce & Gabbana nastavlja na zabranu uzgoja životinja radi krzna u Italiji, koja je donesena prošle godine, a stupila je na snagu 1. siječnja 2022. Uzgoj životinja za krzno iznimno je bešćutan. Životinje cijeli život provode zatvorene u tijesnim, prljavim kavezima u kojima se ne mogu kretati, a na kraju ih ubijaju lomljenjem vratova, gušenjem, trovanjem ili genitalnom elektrokucijom. Stoga je odbacivanje krzna jedini način pomoći nesretnim životinjama koje pate i umiru zbog ljudske taštine", rekli su iz Prijatelja Životinja te pozvali sve da ne kupuju i ne nose proizvode koji sadrže krzno, kožu, perje i svilu, već da se okrenu sveprisutnim etičkim i ekološkim alternativama. Popis trgovina koje ne prodaju krzno može se pronaći ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....