Na Tjednu mode u Parizu ponovno su se mogle vidjeti neponovljive revije, a kreativni direktor Pierpaolo Piccioli ponudio je novu interpretaciju monokromatskih lookova.
Modni dizajner i kreativni direktor modne kuće Valentino, Pierpaolo Piccioli, na pariškom je Tjednu mode predstavio kolekciju za jesen i zimu 2022., potpuno obojenu u ružičastu i crnu boju. Naime, ružičaste su se kreacije stapale s velikim prostorom koji je odgovarao boji kolekcije, a ideja je bila pojačati osjetila i potaknuti na promatranje detalja svakog odjevnog predmeta. Ovoga su puta u fokusu bile siluete, dekoltei i ukrasi, umjesto generalnog dojma kreacije, ali i lica modela.
"Čitao sam knjigu o talijanskom umjetniku Fontani koji je svoje radove skraćivao - ne kako bi ih uništio, već kako bi izgradio nove prilike, nove dimenzije. A ovom sam kolekcijom i ja to pokušao učiniti", izjavio je dizajner za Vogue.
Monokromatizam kolekcije je skrenuo pozornost promatrača na pojedinca koji nosi odjeću, a čini se kako je Piccioli ovom revijom nastojao podsjetiti javnost na isticanje individualnosti.
“U svojim kolekcijama uvijek želim ružičastu. To je boja koja ima puno značenja. Mijenjala se stoljećima: bila je boja moći muškaraca, a onda je postala djevojačka", rekao je Piccioli.
Čitajte i: Još jednom pomela sve oko sebe: Zendaya je bila glavna zvijezda pariškog Tjedna mode
Dominantna ružičasta boja već je dobila svoj naziv Pink PP, i to prema dizajnerovim inicijalima, a čini se kako će trend monokromatskih lookova biti stilski hit godine.
Na reviji se moglo vidjeti pregršt različitih komada koje su povezivale isključivo ružičasta i crna boja.
Picciolijeva modna interpretacija ove modne kuće posebno se ističe u skulpturalnim izrezima, oštro krojenoj gornjoj odjeći, oversized pletivu i platformama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....