Vjeko Franetović i Nikica Ivančević dobili su mnogo pozitivnih kritika za novu minimalističku kampanju koja nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
Modni dvojac eNVy room već godinama svojim kreacijama oduševljava brojne poznate zvijezde, modne kritičare i ostale modne entuzijaste, a najnovija kolekcija ponovno je pobrala pohvale.
Glavni motiv i i kulisa ove pročišćene i minimalističke kampanje su ni manje ni više nego - stepenice koje su nepresušna inspiracija vizualne umjetnosti kao što je slikarstvo, ali i filma te fotografije. Vjeko Franetović i Nikica Ivančević fokus su u ovoj kolekciji stavili na izuzetno glamurozne večernje haljine te na precizno krojena ženska odijela.
Haljine su izrađene od svilenog satena i od lepršavog tila, a ne nedostaje ni zanimljivih detalja poput plašt rukava, tankih samostojećih obruba na području dekoltea te nježno ružičasti štras koji se decentno presijava ispod tkanine rupičaste teksture s motivom tropskog bilja. Dizajnerski dvojac ostao je vjeran crno-bijelom koloritu, ali novost su zanimljivi ružičasti tonovi i smaragdno zelene nijanse.
Kampanju koja je snimana u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski potpisuje fotograf Marko Grubišić, šminku Sanja Agić, frizuru Draška Topić, dok je za video odgovoran Jure Perišić. Modeli iz Talia agencije Karla Šekerija i Nada Ivančić zaštitna su lica nove kampanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....