Žene na posao mogu doći i samo - u košulji. Dužina im je, doduše, midi i maksi, no krojem i materijalima od kojih su sašivene odgovaraju muškim modelima - jer njima su i nadahnute.
Taj ženama omiljeni komad odjeće “začet” je u vrijeme ekonomske krize 30-ih godina prošlog stoljeća. Tada je naime, tvrtka McMullen, da bi prevladala pad prodaje muških košulja, lansirala žensku liniju haljine košulje, a modeli od pamuka s ovratnikom i kopčanjem po dužini zbog svoje su praktičnosti u vrlo kratko vrijeme osvojili tržište.

Stoga ih je i francuski dizajner Christian Dior uvrstio u kolekciju “New Look” predstavljenu 1947., i sve od tada taj je tip haljine klasik ljetne ženske garderobe. Ovisno o modnim dodacima i izvedbi, može se nositi u svim dnevnim, pa i večernjim prigodama.







Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....