Donosimo popis domaćih brendova ručno rađenih naušnica za odvažne žene koje vole isticati svoju osebujnost i posebnost.
Ako ga znamo "dobitno" kombinirati, nakit može podići čitav look na sasvim novu razinu. Monoton stajling crne boje najbolje će razbuditi par upečatljivih žutih naučnica, a klasičan formalni outfit bijele košulje i sivog sakoa upotpunit će oslikane naušnice koje "pričaju priču". I ne govorimo o klasičnim srebrnim ili zlatnim naučnicama koje odišu klasičnom elegancijom - u sezoni za modno odvažne mislimo na naušnice koje imau "ono nešto". Izdvojili smo nekoliko brendova ručno rađenih naušnica kojima ćete pokazati svoju odvažnost i istaknuti karakter!
U morskom raspoloženju
Volite li more, morske motive i morski mood, svakodnevne stajlinge obogatite nakitom brenda NAOTOKU čiji su radovi inspirirani ljubavlju prema moru, njegovom formom, oblicima, bojom i stanjem i idejom mjesta kojem autorica Petra Markusović s Brača pripada.
Nakit prodaje od 2016. godine od kada stvarajući najljepše radove brižljivo odabire asortiman prirodnih oblika koji imaju privlačnost i zanimljiv karakter, bilo da je to kamenčić s plaže, morsko staklo ili pak keramika isprana godinama pod utjecajem morskih valova.
Njihove prirodne atribute ističe spajajući ih s metalom (mesing, srebr) i time im daje novi izgled na neki način mijenjajući put prirode. Rezultat rada su nekonvencionalne ogrlice, naušnice, narukvice i prsteni koji ističu svaku modnu kombinaciju.
"Radim male serije nakita tako da što napravim to i prodam. Neke komade mogu napraviti slične, ali većina se ne može ponoviti jer svaki kamenčić s plaže ili morsko stakalce ima poseban oblik", objasnila je Petra među čijim su radovima najprodavanije naušnice zelenih i plavih nijansi - boja koje su specifične za moj morski brand i priču koja ide s njim.
Cijene naušnica kreću se od 300 do 600 kuna, ovisi o materijalu i izradi.
Čitajte i: Karijerni zaokret: Moćne novinarke i urednice otkrile su neočekivane talente i pokorile modni svijet
Pozlaćeni komadi inspirirani prirodom
LuTi jewelry brand je nakita iz Zagreba koji ime nosi po prvim slogovima imena djece - Luči i Tisje vlasnice Deane Matulić Jagušt. Iako radi u korporativnim komunikacijama jedne IT kompanije, Deana je oduvijek bila kreativna, a kada je prije nekoliko godina završila dizajn nakita, polako je pokretala svoju poslovnu priču LuTi brenda.
Posljednje tri godine brend je aktivan u online svijetu, a ljepota online svijeta je što nema granica pa se tako LuTi jewleri nosi i u Veroni i Parizu - otkrila nam je vlasnica koja je surađivala i s našim poznatim damama domaće javne scene - s pjevačicom Frankom Batelić te voditeljicama Marijanom Batinić i Nevenom Rendeli.
Nakit je u potpunosti ručni rad koji se na kraju pozlaćuje ili posrebruje ovisno o narudžbi kupca, a inspiriran je sa svih strana, govori nam vlasnica - ali ponajviše iz prirode.
Proces stvaranja pojedinog komada nakita ponekad može potrajati i nekoliko dana, ovisno o trenutku inspiracije i kompleksnosti dizajna.
Cijene naušnica kreću se od 300 do 400 kuna.
Čitajte i: Kompletići su ‘in‘: Izdvojili smo najbolje od komada kojeg ove sezone morate imati!
Motivi u kristalnoj smoli
Još kao učenica osnovne škole prije 13 godina Nina Mučibabić započela je s izradom nakita igrajući se plastelinom, kasnije i polimernom glinom, a svoju je kreativnost pretočila u priču "Ni.nakit" brend naušnica od kristalne smole.
Limun, ruža, kokos, naranča, začini anis i vegeta, djetelina, gljive, lišajevi, mahovina, kamilica, lavanda, orah, kava, maslačak, neven i mnogi drugi elementi mogu se naći u kreativnom nakitu s kojim Nina svakodnevno eksperimentira dok stvara unikatne komade.
Ni.nakit trenutno dolazi u četiri kolekcije - Cvjetna bajka, Začin života, Voćna magija i Šumska idila, a favoriti vlasnice i kreativke preklapaju se s favoritima mnogih kupaca - ogrlica s djetelinom s četiri lista, prsten u kojem je pupoljak ruže, naušnice s malim gljivama i mahovinom, prsten u kojem su zrna kave i cimet te ogrlica s privjeskom u kojem su malene šumske jagode.
Prosječna cijena naušnica je 150 kuna.
Čitajte i: Udobno i efektno s puno detalja: Ovih šest trendova obilježit će trendi obuću 2022.
Srebro, pozlaćeni mesing i drago kamenje
Selma Štrkljević Mravak sada već prepoznat brend nakita Little Wonder pokrenula je 2010. kada je izrađivala orglice i naušnice kroz čiju je izradu pronašla idealan spoj umjetnosti i nosivog predmeta koji je dovoljno lagan i ugodan prilikom nošenja.
"Uvijek se osjećam kao pred malim izazovom kad dizajniram neki novi model naušnica", opisala nam je Selma svoju motivaciju u izradi unikatnih naušnica.
Naušnice dolaze u raznim oblicima i modelima - Twisted naušnice, Twisted naušnice ukrašene sirovim i neobrađenim mineralima, Mimoza naušnice, Bow naušnice ukrašene hladnim emajlom i Sprout ear pin modeli.
Cijene se kreću od 380 do 1000 kuna - ovisno o modelu i izradi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....