Britanski supermodel najpoznatija je po prirodnoj nijansi plave kose, no u posljednjoj kampanji za američkog dizajnera priuštila nam je throwback u devedesete - o ovoj fotografiji danas pričaju svi.
Kate Moss i Marc Jacobs udružili su snage za njegovu posljednju kampanju u kojoj je manekenka prepoznatljivu plavu kosu zamijenila nijansom ružičaste. Britansku manekenku poznajemo po prepoznatljivoj plavoj kosi koju gotovo nikada nije mijenjala niti eksperimentirala s lookovima, pa se tim više pamte njezini danas kultni lookovi iz devedesetih.
Primjerice, onaj kada je za potrebe Versace revije 1999. godine, na zahtjev Donatelle Versace, pristala obojati plavu kosu u pastelno ružičastu, kao i ostali supermodeli koji su nosili spomenutu reviju. Nakon toga nastala je i serija fotografija Juergena Tellera, posvećena mladoj Kate s ružičastom kosom.
Kate se u prirodnu nijansu vratila već nakon desetak dana zbog revije Calvina Kleina s kojim je tada blisko surađivala.
No look je ostao zapisan kao dio modne kulture, a dvadeset godina nakon, Kate i Jacobs napravili su svojevrsni omaž tim danima i vratili nas u 1999. kampanjom u kojoj manekenka nosi ekstremno visoke platforme "Kiki" iz njegove kolekcije, dvije torbe koje siluetom podsjećaju na nostalgično vrijeme nultih godina - i dugu ravnu kosu ružičaste boje baš kao i na Versace reviji. Ovom kampanjom Jacobs i Moss slave 22 godine uspješne i bliske suradnje - u jesen 2000. godine prvi puta se pojavila u njegovoj kampanji, što je označilo početak duge i vrlo uspješne suradnje i prijateljstva.
Kate Moss je ove godine napravila svojevrsni veliki povratak na modnu scenu - najprije sa svojim wellness brendom Cosmos, zatim partnerstvom s Diet Coke, a pojavila se i na nekoliko velikih modnih evenata - reviji za kuću Saint Laurent, dok je za Bottega Venetu otvorila modnu reviju za proljeće 2023. godine u trapericama i kariranoj košulji koji su rađeni od luksuzne kože.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....