Dok je njezin sinčić Adrian, kojeg je dobila prije šest mjeseci s nogometašem Brunom Petkovićem, spavao - bivša manekenka došla je na promociju jednog važnog projekta za djecu i pokazala da itekako zna kombinirati skupe i povoljne modne komade.
U HT Bussines Showroomu održana je promocija "Bajki u digitalnom svijetu" koju nije mogla propustiti ni "friška" majka Iva Šarić. Ona je prije šest mjeseci s Dinamovcem Brunom Petkovićem postala mama sinčića Adriana. No, našla je vremena da podrži zanimljiv projekt Centra za nestalu i zlostavljanu djecu o korištenju digitalnih tehnologija kroz poznate dječje priče.
Iva Šarić je za ovu prigodu isfurala modni klasik koji je u ovoj jesensko-zimskoj sezoni jedan od najpoželjnijih komada.
Riječ je o sakou od tvida, materijala koji je popularizirala Coco Chanel i koji je postao jedan od zaštitnih znakova njezinog modnog stvaralaštva. Brojni luksuzni modni brendovi u svoje su kolekcije uvrstili komade od tvida, a oni vodeći u svijetu high streeta odmah su ih slijedili.
Zarin sako od ovog uvijek upečatljivog materijala u plavo-bijeloj boji Iva je uskladila s bijelom dolčevitom, prljavo-bijelim hlačama na crtu te popularnim i luksuznim Bottega Veneta mrežastim sandalama. Odličan kontrast radila je Jacquemus mini torbica u tirkiznoj boji koja je cijelom looku dala neku novu dimenziju.
Osim Ive, modnim odabirom istaknula se i glazbenica Ida Prester Peševski koja većinom nosi upečatljive boje i neobične krojeve koji odlično stoje njezinom vrckavom karakteru.
Ovoga puta isfurala je zeleni kratki kombinezon na smeđe mrežaste čarape i neutralne kožnate gležnjače, a 'zelenilo' je razbila fora širokim remenom s uzorkom zebre.
Ni glumica Ana Vilenica nije razočarala outfitom - iako je njezina kombinacija bila prilično ležerna, uspješno je spojila čak nekoliko boja. Sako boje petroleja, bijela majica sa zlatnim printom i hlače u maslinasto zelenoj boji zajedno su izgledali odlično, a dodala je još crne kožnate čizme i kapu u istoj boji.
Fotografkinja Mara Bratoš na promociji se pojavila u društvu svoje kćeri Pavle koja je bila preslatka u haljini na jagode, zvijezde i pande. Njezina majka odjenula je jednostavnu sivu haljinu sa šišmiš rukavima, neutralne salonke i smeđu torbu.
Osim ovih dama, na promociji "Bajki u digitalnom svijetu" bili su i Tarik Filipović, pjevačica Rebeka Ljiljak s kćeri Sarah i psihoterapeutkinja Vesna Hercigonja Novković.
Fokus na razgovor
Svima poznate priče kao što su 'Tri praščića', 'Ružni pačić', 'Pinokio' i ostale, u ovom slučaju za cilj imaju djecu i odrasle educirati o sigurnijem i pametnijem korištenju interneta, ali i povezati različite generacije u onome što nam u kontekstu digitalnog doba najviše i nedostaje - razgovoru.
Naime, na svaku bajku nastavljaju se svojevrsni radni zadaci, postavljaju se pitanja na koja se može odgovoriti samo zajedničkim razgovorom, interakcijom odrasle osobe i djeteta u promišljanju odgovora, a kako bi se pronašla pouka primjenjiva u digitalnom dobu.
Sav prihod od prodaje bajki namijenjen je Centru za nestalu i zlostavljanu djecu koji vodi nacionalni Centar za sigurniji Internet. Prva od šest slikovnica Bajki u digitalnom svijetu "Tri praščića" u prodaji je od 28. rujna, na web stranicama Centra za nestalu i zlostavljanu djecu, a od danas i na prodajnim mjestima Školske knjige te Tisak media centara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....