TV voditeljica, dizajnerica i kostimografkinja Nikolina Pišek Ristović bacila se u modne vode - njezin ekološki osviješten brend Guilty or Innocent, za djecu i roditelje, ugledao je svjetlo dana.
Guilty or Innocent novi je dječji brend s eko certifikatom dizajniran za hrabre, urbane klince i njihove roditelje, a iza njega stoji poznato lice - Nikolina Pišek Ristović.
Nikolina, koja je i sama majka, brend Guilty or Innocent brenda zamislila je kao kvalitetan proizvod siguran za djecu i okoliš, pun odjeće od pomno izabranih materijala s naglaskom na visokokvalitetnom pamuku. Teksture su lagane i udobne, kako bi se djeca mogla nesputano igrati
."Želja da radim dječju liniju tinjala je u meni. Obožavam spontanost izričaja koji karakterizira dječju modu i možda ono najbitnije, htjela sam prenijeti svoje iskustvo roditelja i upariti ga s beskompromisno praktičnim dizajnerom koji čuči u meni", govori Nikolina.
"Djeca su mali krojači vlastitog stila već od ranog uzrasta. Stil im služi kao svojevrsno ogledalo pomoću kojeg svijetu pokazuju svoje osjećaje, karakter, ali i raspoloženje. Kao i odrasle, vesele ih lijepi odjevni predmeti, naročito oni pomoću kojih mogu izraziti svoju dječju razigranost i maštanje o nestašnim super herojima, romantičkim punk kraljicama ili pak razigranim rock princezama", modna je filozofija brenda Guilty or Innocent.
Sloboda kretanja uz atraktivne krojeve i udobne materijale
Guilty or Innocent opisuje kao brend osmišljen za hrabre, urbane klince i njihove roditelje, dizajniran da pruža slobodu, izlazi iz stereotipa, razvija osobnost te potiče kreativnost. Težnja brenda je ne biti tipično djetinjast, već na jedinstven način omogućiti djeci da izraze svoj stav i stil kroz zabavno poigravanje raznim odjevnim predmetima. Pa će tako kulerske crne haljinice, metalik srebrne tajice i stylish asimetrične majice s kapuljačama curkama pružiti priliku da u isto vrijeme budu princeze i opasne frajerice, dok će se dječacima i njihovim mamama napokon svidjeti ista trenirka. Njemu radi udobnosti i modernog izražaja, a mami radi profinjenog i elegantnog kroja ovog odjevnog predmeta, za kojeg se zahvaljujući Guilty or Innocent kolekciji više ne vezuje isključivo sportska konotacija.
"Htjela sam stvoriti brand baziran na nekim kultnim i vječnim postavkama, dječji urbani casual s elementima punk i rock ikonografije, moda koja će biti bezvremenska, zaigrana i dijeliti se među majkama generacijama.", izjavila je poznata voditeljica.
Kolekcija se zasad može pobliže pogledati na službenom Instagram profilu, a u najavi je i otvaranje webshop-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....