Kratki film s naglaskom na osam parova ističe zajedničke niti koje su postale vidljive tijekom kolektivne izolacije i važnost ljudskih veza potrebnih za saniranje štete.
Modni brend DIESEL predstavlja kratki film "Kad smo zajedno" u kojem se osam parova iz stvarnog života fizički i emocionalno ponovno povezuju nakon razdoblja odsutnosti iz međusobnih života.
Bez obzira na to jesu li međusobno bili izolirani zidovima, ulicama, granicama ili morima, vrijeme razdvojenosti potaknulo je čežnju, želju i zanos ponovnog zajedništva. Nešto je ovdje zabilježeno kroz DIESEL-ovu smjelu kameru: nešto stvarno, sirovo i vrlo intimno. Prikazani parovi utjelovljuju svaku formu ljubavi.
"Kad smo zajedno" je prva kampanja formulirana pod vodstvom Dieselovog kreativnog direktora Glenna Martensa. Duboko u nama radi se o radovanju svijetu u kojem će se istinska povezanost ponovo dogoditi, bez straha i bez tjeskobe.
"Diesel je za mene uvijek bio radikalan igrač sa svojom iskrenošću i osjećajem za zabavu. Njegov jedinstven glas učinio ga je neporecivom ikonom u kulturi. Želim proslaviti Dieselove temeljne vrijednosti i pokrenuti povratak gradeći mostove nade, optimizma i inkluzivnosti. Zaista radimo na boljoj budućnosti" izjavio je Martens.
Fotografije i odgovarajući film u režiji redateljice dokumentaraca, Cheryl Dunn snimljeni su na lokaciji u New Yorku, smještajući osam parova u poznato okruženje i usmjeravajući kameru na njihove interakcije i njihova razmišljana o odsutnosti, želji i fizičkoj povezanosti.
Dodatni kratki filmovi na društvenim kanalima istaknut će “ponovo prvo” iskustvo – prvi dodir, prvi razgovor i prvi trenutak bliskosti nakon odsutnosti. Da bi se priča nastavila u digitalnom kontekstu, arhivske kapsule s uspomenama svakog para biti će podijeljene na DIESEL-ovim društvenim kanalima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....