Aktualan streetwear brend Chypka, koji je svojim prvim predstavljanjem izazvao veliku pažnju medija i modnih zaljubljenika, u sklopu showroom projekta Fashion Week Zagreb/Cro a Portera i C3 Projekt Koncepta prikazao je svoju drugu kolekciju.
Spajanjem jednostavnih i funkcionalnih komada odjeće za svaki dan te tradicionalnih ručno rađenih motiva hrvatske čipke, Nikola Zorotović i Tadija Glasnović, dvojac koji stoji iza ovog brenda, stvorili su jedinstven i autentičan modni proizvod koji je svojim prvim pojavljivanjem oduševio publiku i struku. Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno upečatljiv, potpis ovog brenda lako prelazi granicu Hrvatske te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh. Dostupan preko weba, a u posljednje vrijeme i u C3 Projekt Koncept trgovini, Chypka se polako i sigurno razvija u kvalitetan domaći brand.
Svojom novom kolekcijom nastavljaju dosljednost u potpisu koji odiše nenametljivom jednostavnošću u par osnovnih modela. Ne čudi, stoga što ga rado odijevaju brojne poznate osobe, sportaši i pobornici urbanog street stylea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....