Najpoznatije i najveće modne kuće aktivirale su se u virtualnom svijetu, putem svojih online-platformi žele doprijeti do svojih kupaca i publike nudeći im brojne, maštovite sadržaje kako bi stvorili odjećaj zajedništva i potaknuli kreativnost.
Postoji razlog zašto su najveći, najveći, tako je i s modnim brendovima, oni prate sve informacije brzinom svjetlosti, i crpe od najboljih iz svijeta kulinarstva, književnosti, umjetnosti, glazbe, interijera i mnogo više od toga. Sve utjecaje ugrađuju u svoje nove kolekcije, barem oni dobri.
Kako bi s publikom i javnošću podijelili svoje svjetonazore mnoge modne kuće na vlastitim online platformama objavljuju kulturni sadržaj, vlastite uzore i inspiracije.
Neke od najvećih kuća povezali su se sa svojim kontaktima i suradnicima iz različitih industrija kako bi pružili zabavu i edukaciju kroz videa, intervjue, izvedbe i aktivna sudjelovanja publike.
Iako većina nas ove dane u karanteni zatvoreni u svoje domove, nedvojbeno najviše uživamo u raznim serijama i filmovima, ali sigurno imamo vremena za 'ugurati' i slušanje podcasta s feminističkom slikaricom, otkriti tajne sastojke u receptu vrhunskog chefa ili ponovno otkrivanje što sve možemo nacrtati u našoj bilježnici za skiciranje. U ova nesigurna vremena, svima nam dobro dođe konstruktivan način provođenja vremena.
Christian Dior
Tijekom ožujka velika francuska modna kuća, pod vodstvom kreativne direktorice Marie Grazie Chiuri, pokrenula je seriju podcasta pod zajedničkim nazivom "Dior Talks". U njima voditeljica Katy Hessel intervjuira niz feminističkih umjetnica i kustosica, ispituje ih o njihovim životima, radu, kao i putu koji je svaka od njih morala proći.
Prada
Pod imenom "Prada Possible Conversations", ovaj luksuzni talijanski brend prikazat će seriju jedan-na-jedan rasprava na svom Instagram profilu. Prvi razgovor vodit će Pamela Golbin i Alexander Fury, a tema im je moda u vrijeme krize.
Alexander McQueen
U programu pod imenom "McQueen Creators", ovaj engleski dizajner vadi slike iz svoje arhive i traži svoju publiku na Instagramu da ih prekopiraju koristeći materijale koje imaju kod kuće.
Bottega Veneta
Koristeći sve svoje online platforme - Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, kao i web stranicu - ova talijanska modna kuća namjerava prikazivati chefove, umjetnike, pisce, glazbenike, filmske redatelje i dizajnere u svom programu koji su nazvali "laboratorij kreativnosti".
Chanel
Francuski slavni brend kontaktirao je belgijsku pjevačicu Angèle da putem live streama nastupi na njihovom Instagram profilu, kako bi zabavili ljude, ali i istaknuli poruku da ostanu doma.
Manolo Blahnik
Ovaj luksuzni brand obuće udružio se sa zakladom Mental Health Foundation na projektu koji su nazvali "Smile" (osmjeh), rezultat je bojanka koja je izrađena od dizajnerovih najdražih skica, a crteži za bojanje mogu se pronaći i downlodati na ovom linku.
Pročitajte i:
- Rihanna ne prestaje oduševljavati, nova Fenty kolekcija osvojila još jednu nagradu: 'Treba joj se nakloniti'
- Domaća dizajnerica pokazala nam je svoj ormar od 20 kvadrata: 'Neke stvari imam više od 20 godina'
- Anna Wintour prognozira: Modna industrija nakon koronavirusa više nikada neće biti ista
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....