Saint Laurent zauzeo je drugo mjesto, dok je Loewe doživio pad te se sada nalazi tek na četvrtom mjestu po popularnosti, i to iza Prade.
Platforma za analizu Lyst četiri puta godišnje objavljuje detaljno izvješće o trenutačnom stanju u modnoj industriji, a sada je objavljena najnovija analiza o najpopularnijim brendovima za četvrti kvartal 2024. Prikupljeni podaci pokazali su tako da je Miu Miu ponovno najpopularniji brend na svijetu, a veliki je skok zahvaljujući svojim trendi torbama, posebno jednoj od njih, doživio Coach.
Ova je godina svakako bila godina Miu Miu brenda koji je zauzeo prvo mjesto u tri od posljednja četiri kvartala (jedini put ga je zamijenio Loewe u drugom kvartalu). Sestrinski brend Prada također se zadržao među prva tri brenda tijekom cijele godine, dok Saint Laurent postepeno napreduje, te je sada na drugom mjestu.
Premda nas, priznajemo, titula "hottest" brenda nije nimalo iznenadila, jedno ime ipak je privuklo našu pažnju. Riječ je o Coachu koji se našao na visokom petom mjestu, skočivši za čak deset pozicija na Lystovoj posljednjoj analizi.
Za taj uspjeh prvenstveno može zahvaliti lansiranoj kolekciji Alter/Ego, u kojoj je brend predstavio nove Coachtopia modele njihovih najprodavanijih torbi, ali i lani dobivenoj nagradi za inovaciju na CFDA Fashion Awardsima.
Osim toga, dobro izvedena strategija povezivanja s kupcima generacije Z dala je izvanredne rezultate, s potražnjom koja je porasla za nevjerojatnih 65 posto u odnosu na prošli kvartal i 332 posto u odnosu na prošlu godinu. Konkurentni popusti tijekom Peak prodaje omogućili su većem broju kupaca da dođu do popularnih Coach torbi, a proizvodi s potpisom ovog brenda bili su tijekom blagdana najtraženiji pokloni.
Naime, upravo je Coach Brooklyn torba ujedno i najpopularniji proizvod ovog kvartala, s porastom pretraživanja od 46 posto, dok Coach cherry privjesak za torbu dokazuje pomamu generacije Z za personalizacijom modnih dodataka, pa su tako i pretrage za stylish privjescima za torbe u ovom kvartalu porasle 77 posto.
Ne smijemo izostaviti niti veliki povratak UGG brenda, još jednog od omiljenih među generacijom Z, koji se nakon dugo vremena ponovno našao na listi najpopularnijih modnih brendova, skočivši na deseto mjesto. Iako potražnja za Uggsicama uvijek postoji, ovog kvartala ona je apsolutno bez presedana. Naime, pretraživanja za njihovim proizvodima porasla su za nevjerojatnih 358 posto u posljednja tri mjeseca i za 12 posto u odnosu na prošlu godinu.
Osim što i dalje postoji nostalgičan odnos prema modi iz 2000-tih, kupci su inspirirani kreatorima koji prikazuju nove načine nošenja čizama, kombinirajući Uggsice sa širokim trapericama, ali i mnogo sofisticiranijim kombinacijama. Kako je #MiniUGGoutfitinsp inspirirao TikTok, bež UGG Classic Ultra Mini čizme postale su drugi najpopularniji proizvod ovog kvartala.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....