Pobjednici Kauflandovog natječaja ‘Dizajnom za dobre stvari!‘ osmislili su radove na temu ekološke održivosti, a podržale su ih domaće zvijezde koje će ih ponosno nositi.
Glazbenica Ida Prester i glumica Petra Kurtela oduševljene su novim Kauflandovim chic vrećicama za kupnju, koje je dizajniralo nekoliko studenata na temu ekologije i održivosti. Ida i Petra često na društvenim mrežama podsjećaju na aktualne ekološke probleme i potiču na kupnju održive odjeće, a ove su ih vrećice odmah osvojile. Naime, osim što su ekološki održive i praktične, vrećice krasi moderan dizajn mladih umjetnika.
Već od ovog tjedna u 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske moći ćete pronaći ove višekratne platnene vrećice, i to s vizualom pobjednika velikog natječaja Kauflanda Dizajnom za dobre stvari! Naime, odabrana su 4 pobjednika čiji će vizuali krasiti vrećice za kupnju – po jedan za svako godišnje doba. Studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sara Bonačić, osmislila je dizajn za proljetnu vrećicu kojim ukazuje na problem globalnog zatopljenja:
„Globalno zatopljenje svakako je ključna tema u našem društvu koja se često zanemaruje jer mislimo da ne postoje načini na koje možemo utjecati na to. No, počnemo li samo malo više čitati o tome, shvatit ćemo da je tu, zapravo, mnoštvo stoga što možemo promijeniti na svakodnevnoj razini kako bismo doskočili ovom problemu. Hvala Kauflandu na mogućnosti da na ovaj način izrazim svoj stav i potaknem ljude na razmišljanje“, rekla je Sara.
Ostali pobjednici, Nora Bolanča, Ozren Kisić Modruš te Ivan Perić, čiji su radovi oduševili stručni žiri u kojem su uz Leu Ileković Žigić, voditeljicu marketinga u Kauflandu, bili i poznati glumac Slavko Sobin te pjevačica i voditeljica Ida Prester, također su svojim promišljenim i originalnim dizajnom nadmašili sva očekivanja. Njihove zamisli na vrećicama moći će se kupiti kasnije ove godine.
Ida Prester, i sama poznata po svojim ekološkim načelima, sudjelovala je u živom razgovor o održivosti i važnosti društveno odgovornog djelovanja te tom prilikom izjavila: „Osobno vjerujem da se treba okretati što prirodnijem načinu života. Zato sam izuzetno sretna što je na natječaj Kauflanda stiglo toliko kvalitetnih prijava i moram reći, nije bilo lako odabrati one najbolje. Budući da smatram da će mnogi kupci u Kauflandu nove vrećice birati i po principu estetike, u svakom sam radu tražila neki osobni pečat, neki novitet i dizajn koji bih i sam rado nosio. Pobjedničke motive sam si mogla zamisliti kao gotov proizvod koji ću lako držati uz sebe kada god idem u shopping, a pritom ću još i izgledati cool – a to nikad nije na odmet“, kazala je Ida.
Osim Ide, predstavljanje rezultata natječaja nije propustila ni glumica Petra Kurtela koja je poručila kako će eko vrećicu rado koristiti u svakodnevnoj kupnji!
Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu tom je prilikom istaknula kako su društveno odgovorne aktivnosti u srži poslovanja Kauflanda te kako se uvijek posebno raduju kada su u pitanju mladi ljudi kojima mogu dati priliku za promociju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....