Kolekcija koja predstavlja ono najbolje od dosadašnjeg rada, veliki je povratak domaćeg brenda, a namijenjena je za sve ženstvene frajerice.
Nakon više od dvije godine pauze, mlada i talentirana hrvatska modna dizajnerica Lana Puljić po povratku iz Londona, gdje se profesionalno usavršavala na London College of Fashion te završila postdiplomski studij Graduate Diploma Fashion Design Technology, najavljuje svoju povratničku kolekciju za svoj brend Lokomotiva.


Lana Puljić je odnedavno krenula u solo vode pa će joj ovo za brend Lokomotiva biti i prva samostalna kolekcija, koja predstavlja najbolje od dosadašnjeg rada te za nju ima posebno značenje. Nova linija odražava njezin šarmantan i odvažan duh, a svi komadi su veoma nosivi, individualni i izrađeni s mnogo pažnje. S obzirom na to da predstavlja svojevrsni presjek rada dizajnerice, kolekcija obiluje iznimno bogatim i raznoliko korištenim materijalima: od satena, tila, preko žoržeta i lamea, do laganih vunenih štofova i šljokica.



Prevladavaju jake boje poput vatrene crvene, zagasite plave, jarko žute i tamnozelene, dok se kroz kolekciju provlače i razigrani uzorci točkica te romantični cvjetni dezen. Zaštitno lice kampanje je perspektivna i nagrađivana glumica, dugogodišnja prijateljica i suradnica brenda, njezina svojevrsna muza kroz sve te godine – Tihana Lazović. Tihana savršeno utjelovljuje Lokomotiva djevojku: samosvjesnu, snažnu, svoju, iskrenu, bez dlake na jeziku, ali pomalo otkačenu, nekonvencionalnu, svojeglavu, koja dosta često ide protiv nekih "pravila".





Komentari
0