Osim upečatljivih ukrasa koje krase kreacije u kojima je pozirala slavna manekenka, u središtu pozornosti je i modni klasik pariške kuće, torbica Jolie Madame koju je 50-ih godina dizajnirao osnivač Pierre Balmain.
Bezvremenska ljepota Gisele Bündchen i vizija sofisticirane elegancije pariške modne kuće Balmain, objedinjeni su u novoj kampanji za proljeće-ljeto 2024. Brazilski top model predstavlja dvije odjevne kombinacije, crno-bijeli komplet naglašenih ramena i revera te večernju haljinu dubokog dekoltea i proreza s prednje strane, koji u skladu s estetikom kuće osnovane 1945., slavi ženstvenost tako da se poigrava profinjenom izazovnošću i nikad ne prelazi granicu. Minimalističke, crno-bijele fotografije potpisuje modni fotograf Rafael Pavarotti, a osmišljene su u suradnji s kreativnim direktorom modne kuće, Olivierom Rousteingom.
"S Olivierom sam gledao vrtove Pierrea Balmaina kao na jedan od naših glavnih izvora inspiracije jer utjelovljuju koncept tradicije, ženstvenosti i elegancije koje smo željeli komunicirati kroz ove slike", otkrio je fotograf, a njegove je riječi prenio Daily Mail.
Vizual odiše luksuzom. No, on više nije "tih": posebnost kolekcije naglašena je uočljivim gumbima na kompletu, nalik na broševe. Druga kombinacija, crna večernja haljina koju 43-godišnja Gisele nosi kao da joj je "druga koža", ima tek jedan "broš" kojim se zatvara impresivan dekolte. Međutim, upotpunjuje ju kultna torbica Jolie Madame, jedan od modnih simbola Balmaina. Kreirana je 50-ih godina prošlog stoljeća, dizajnirao ju je modni vizionar i osnivač modne kuće, Pierre Balmain, u isti mah je futuristička i bezvremenska, idealna za gradsku i večernju odjeću. Kampanja s Gisele Bündchen otkriva da je Jolie Madame dobila diskretan, suvremen touch, ali je i dalje izaziva divljenje modnih znalaca jer spaja estetiku visoke mode s funkcionalnošću.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....