U kolekciji brenda MB by Marta Buzolić mogu se pronaći kaputi, baloneri, sakoi, jakne, bodiji, hlače, suknje i haljine. Modeli su elegantni i nosivi, a krojevi jednostavni uz određene pomake.
Nakon pet godina života u Kanadi i rada u struci na sjevernoameričkom tržištu, splitska dizajnerica Marta Buzolić vratila se u Hrvatsku i predstavila novu kolekciju za sezonu jesen/zima. U kolekciji brenda MB by Marta Buzolić mogu se pronaći kaputi, baloneri, sakoi, jakne, bodiji, hlače, suknje i haljine. Modeli su elegantni i nosivi, a krojevi jednostavni uz određene pomake u obliku detalja, kombinacije različitih materijala, boja i uzoraka što ih čini jedinstvenima i drugačijim na tržištu. Zahvaljujući jednostavnosti u krojevima, suptilnim pomacima i kvaliteti izrade, riječ je o modelima koje će žene moći nositi sezonama.
"MB žena je moderna i samouvjerena i voli naglašavati svoju ženstvenost i seksipil, a opet izgledati sofisticirano, elegantno i drugačije. Rekla bih da su većina mojih klijentica žene u dobi od 25-55 godina, ali ne isključivo. Mislim da će žena svake dobi pronaći nešto za sebe jer živimo u vremenima kada odjećom više ne određujemo starosnu dob. S obzirom na to da sam i sama žena i da sam uvijek i nosila svoj rad, dosta je inspiracije i poteklo od toga što sam slušala i samu sebe što bih kupila, a da mi trenutno nije dostupno", rekla je dizajnerica.
Marta je karijeru započela još 2007. godine kao apsolventica Tekstilno-tehnološkog fakulteta i to prijavom na natječaj za mlade dizajnere koji je bio zajednički projekt fakulteta i Fashion Weeka Zagreb. Kolekcija tada predstavljena izazvala je veliki interes javnosti, a nakon toga joj Suzy Josipović-Redžepagić daje priliku da sljedeću sezonu nastupi sa samostalnom kolekcijom uz bok već afirmiranim modnim dizajnerima.
Razlika u onome što je Marta radila prije i ovoga što radi danas jest u tome što se ranije više fokusirala na večernje haljine i odjeću za posebne prilike dok danas veći fokus stavlja na svakodnevnu odjeću.
"Promijenio se način kupovine i većina nas želi imati ono što vidimo, pa se rjeđe odlučujemo na odjeću po mjeri jer takav pristup iziskuje vrijeme. Isto tako danas svi više pažnje posvećujemo svakodnevnom izgledu i radije ćemo uložiti u dobar i kvalitetan sako nego u haljinu koju ćemo obući za neku prigodu i možda nikada više. Što se tiče dizajna, onaj tko je poznavao moj rad moći će prepoznati moj potpis i danas, iako se naizgled prijašnji i sadašnji rad u potpunosti razlikuju", rekla je dizajnerica i dodala kako se fokus na kvalitetu i isticanje ženstvenosti i samouvjerenosti osobe koja nosi njezinu odjeću nije mijenjao.
Ono što je ostalo isto jest fokus na kvaliteti, isticanju ženstvenosti i samouvjerenosti osobe koja nosi MB. Također, razlika je i u tome što, kako kaže, danas ima puno više znanja i iskustva, što s vlastitim brandom, što s internacionalnim iskustvom pa ju u profesionalnom smislu teško može nešto iznenaditi, a da nije na to spremna. Nova kolekcija MB by Marta Buzolić dostupna je na webshopu i na društvenim mrežama brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....