Sin kraljice Elizabete II. udružio se s luksuznim web shopom s ciljem promicanja tradicionalne izrade odjeće u Velikoj Britaniji.
Princ Charles prošle je godine najavio kako ulazi u dizajnerske vode, a sada je i realizirao svoj veliki projekt. Naime, budući kralj udružio se preko svoje humanitarne organizacije "The Prince's Foundation" s web shopom Yoox Net-A-Porterom kako bi zajedno dizajnirali capsule kolekciju za žene i muškarce.
Još 2010. je osnovao Kampanju za vunu s ciljem promocije održive industrije vune u Velikoj Britaniji, a nova kolekcija je vrhunac inicijative "The Modern Artisan Project", koju je princ osnovao prošle godine u partnerstvu s Yooxom s namjerom promicanja tradicionalne izrade u Velikoj Britaniji.
"Iznimno sam impresioniran naporima, idejama i vizijom koju su pokazali obrtnici iz Velike Britanije i Italije. Drago mi je da smo ponovno otkrlili važnost prirode i otkuda dolaze održivi materijali te kako se mogu koristiti na uzbudljive i inovativne načine", poručio je princ Charles na službenom Instagram profilu Clarence House.
"Dizajnirana u Italiji, a izrađena u Velikoj Britaniji, kolekcija će biti dokaz kako talent i tehnologija mogu prijeći nezamislive granice. Kolekcija je namijenjena novoj generaciji kvalificiranih žena i muškaraca koji će u svom stilu spojiti tradiciju i moderni izričaj i to sve na održiv način", rekao je Federico Marchetti, direktor Yoox Net-A-Portera.
Njegova snaha Meghan Markle, podsjetimo, prošle godine je izbacila kolekciju s pet jednostavnih, ali bezvremenskih komada koje se uklapaju u svaku radnu sredinu. Za svaki prodani komad jedan se daruje humanitarnoj organizaciji Smart Works koja pomaže nezaposlenim ženama da se vrate na posao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....