Atraktivna modna kampanja kuće Dior predstavlja muškarca 2021. godine, u viziji dizajnera Kima Jonesa. U fokusu su bluze od najfinijih detalja, pune romantičnih cvjetnih motiva, a od modnih dodataka najpoželjnije su torbice u legendarnom obliku sedla.
Diorova modna kampanja za proljeće 2021. godine, namijenjena muškarcima, ugledala je svjetlo dana.
Zvijezde kampanje koja je u trenu privukla zanimanje javnosti muški su modeli Babacar N'doye, Jeremiah Berko i Samer Rahm, dok je za samu kolekciju zaslužan Kim Jones, dizajner kojem se na listi bliskih prijatelja nalaze Kate Moss, Kanye West i David Beckham.
Kad je dobio posao u Dioru, Jones izjavio je da su čelnici tvrtke htjeli "više boja i igre", a to je svakako i isporučio.
U muškoj kolekciji, koju je prošle godine predstavio na modnoj pisti, a sad i na fotografijama, prevladavaju živopisni cvjetni uzorci te pleteni komadi u pastelnim bojama i odvažnim kombinacijama.
Ovom fluidnom kolekcijom, Dior na scenu vraća kratke hlače, a muškarcima predlaže da se odvažne na bluze s mašnama na vezanje te spojeve nijansi i materijala na koje se do sada nisu usudili.
Torbice za muškarce apsolutni su hit kolekcije, pogotovo one u kultnom modelu sedla koji je bio popularan dvijetisućitih, a zatim se ponovno vratio na scenu.
Kim Jones mislio je i na detalje pa se na bluzama mogu vidjeti decentni prorezi na leđima. Kolekciju je najbolje, smatra, nositi uz upečatljiv nakit koji više nije rezerviran samo za žene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....