Nakon povlačenja Donatelle Versace s mjesta kreativne direktorice Versacea i Demne Gvasalije iz Balenciage, na luksuznoj modnoj sceni se dogodio još jedan transfer. Nakon više od jednog desetljeća na čelu španjolske modne kuće, Loewe je odlučio napustiti Jonathan Anderson.
Glasine su ipak bile točne. Nakon gotovo godinu dana nagađanja oko toga hoće li Jonathan Anderson napustiti poziciju kreativnog direktora brenda Loewe, sada je i on sam službeno potvrdio tu vijest. Podijelivši emotivnu objavu sa svojim mnogobrojnim pratiteljima na društvenim mrežama, 40-godišnji dizajner otkrio je kako nakon jedanaest godina odlazi iz ove poznate španjolske modne kuće.
"Prije 11 godina, dobio sam uistinu nevjerojatnu priliku - da napišem poglavlje u priči koja sada traje već punih 179 godina. Od mog prvog dana u Loeweu pronašao sam srodne duše u dizajnerskom studiju i ateljeu, čiji su talenti bili tada, ali i dalje jesu, nenadmašni. Hvala vam svima što ste podijelili svoje umijeće sa mnom. Tijekom proteklih jedanaest godina imao sam veliku sreću biti okružen ljudima s nevjerojatnom maštom, vještinama, upornošću i snalažljivošću da uvijek pronađu način reći ‘da‘ svim mojim ambicioznim idejama", napisao je Anderson na svom Instagram profilu.
Veliki uspjeh pod njegovim vodstvom
Pritom je dodao i kako je od prvog dana na čelu španjolske modne kuće imao viziju stvoriti kultno ime te da se u tome najviše oslanjao na pomoć umjetnika, zanatlija, muzeja, galerija i svih onih koji su neophodni za to da bi jedan modni brend mogao rasti i razvijati se. Iako ova vijest nije došla kao preveliko iznenađenje jer se već neko vrijeme šuškalo o Andersonovom odlasku, ista je svakako izazvala veliko razočarenje među zaljubljenicima u ovaj brend. Naime, dizajner je u Loewe udahnuo potpuno novi život i učinio ga tako jednim od najpopularnijih imena na svjetskoj modnoj sceni.
Kreativni direktor Loewea postao je pod okriljem LVMH-a, u rujnu 2013. godine. Svoj brend JW Anderson pokrenuo je pet godina ranije, a njegov je rad posebno zaintrigirao Sophie Brocart, tadašnju višu potpredsjednicu za modne projekte LVMH-a, i to nakon zapažene kolekcije muške mode za sezonu jesen/zima 2014. Ta kolekcija bila je temeljna za razvoj filozofije takozvanog "dijeljenog ormara", odnosno ideje prema kojoj muškarci "posuđuju" modne elemente iz ženskih kolekcija, baš kao što to žene godinama već čine s muškim komadima.
Viralni komadi
Kad je LVMH preuzeo manjinski udio u JW Anderson brendu, Loewe je tražio novog kreativnog direktora nakon odlaska Stuarta Veversa. Upravo je tada Pierre-Yves Roussel, izvršni direktor LVMH Fashion Group, vodstvo Loewea povjerio upravo 29-godišnjem Andersonu. Njegov dolazak donio je određene organizacijske promjene pa je tako dizajnerski studio brenda iz madrida gdje je dotad bio premješten u Pariz, dok je sjedište JW Andersona ostalo u Londonu.
Od dolaska u Loewe pa sve do danas, Andreson je svojevrsno redefinirao cjelokupni identitet modne kuće, prvenstveno kombiniranjem vrhunske izrade komada s konceptualnim dizajnom. Pod njegovim vodstvom, Loewe je s vremenom postao poznat po avangardnim kolekcijama, inovativnim siluetama i mnogim uspješnim suradnjama, a njegovu eru svakako je obilježilo lansiranje kultnih komada poput viralne I Told Ya majice s natpisom te kožne Loewe Puzzle torbe koja je još uvijek među najtraženijim modnim dodacima na svjetskom tržištu i
Iako u ovom trenutku to još uvijek nije službeno potvrđeno, svjetski mediji već su krenuli s prvim nagađanjima gdje bi Anderson mogao nastaviti svoju karijeru. Većina vjeruje kako bi mogao otići u Dior gdje bi u tome slučaju zamijenio Mariju Graziu Churi za koju se također već neko vrijeme nagađa kako bi u dogledno vrijeme mogla napustiti poziciju kreativne direktorice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....