ZABULON LAURENT/ABACA/SHUTTERSTOCK
Lady Dior

Talijanska aristokratkinja Beatrice Borromeo nosi torbicu koju je princeza Diana obožavala

Kultna torbica koju je proslavila princeza Diana vratila se izvornom obliku, a predstavljena je u kampanji čija je zvijezda snaha monegaške princeze Caroline.

Kultna torbica koju je proslavila princeza Diana vratila se izvornom obliku, a predstavljena je u kampanji čija je zvijezda snaha monegaške princeze Caroline.

Talijanska aristokratkinja i novinarka Beatrice Borromeo druga je žena čija elegancija i stil utjelovljuju modnu poruku legendarne torbice Lady Dior, no nju to ne smeta. Štoviše, jako je polaskana. Prva je, naime, bila princeza Diana. Ona je torbicu, koja se neslužbeno trebala zvati "Chouchou", dobila na dar 1995. od Bernadette Chirac, supruge tadašnjeg francuskog predsjednika, Jacquesa Chiraca, prilikom posjeta Parizu. Uručena joj je uoči otvaranja retrospektivne izložbe posvećene Paulu Cézanneu kada ju je princeza od Walesa prvi put nosila i ubrzo proslavila.

Postala je jedna od njezinih najdražih modnih dodataka, zbog čega se ustalio današanji naziv torbice, Lady Dior. Kultna torbica u međuvremenu je dobila suvremene interpretacije, pa i "mini" verziju, sve dok potkraj prošle godine nije najavljeno kako će se Lady Dior, sa samo njoj svojstvenim uzorkom cannage, vratiti izvornom obliku. Potvrđuje to i kampanja čija je zvijezda Beatrice Borromeo, snaha princeze Caroline od Monaka, koja je 2021. postala zaštitno lice modne kuće Dior.

image

Sa suprugom, Pierreom Casiraghijem.

SIMONA CHIOCCIA SICKI/IPA/SHUTTERSTOCK

Borromeo, koja dolazi iz jedne od najistaknutijih talijanskih aristokratskih obitelji, u elegantnom crno-bijelom spotu predstavlja profinjenu torbu koja kao da je kreirana za nju. Leži joj u ruci prirodno, kao da je oduvijek ima, što ne čudi jer je Beatrice Borromeo, supruga Pierrea Casiraghija, najmlađeg sina monegaške princeze Caroline i nećaka princa Alberta II. od Monaka, odmalena okružena luksuzom.

image

Torbija koju je proslavila lady Diana stoji joj kao salivena.

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK

Osim toga, njezina ljepota kao da objedinjuje eleganciju kneginje Grace od Monaka, bake svog supruga i posebnu energiju kojom je zračila princeza Diana. Oduševljenje novom kampanjom, ali i povratkom popularnog modela, dokaz je da je ovo bio odličan poslovni potez kreativne direktorice Diora, Marije Grazije Chiuri.

Linker
05. studeni 2024 04:37